راهنمای خرید

راهنمای خرید بسته‌های جدید اینترنت تابستانه همراه اول با حجم هدیه شبانه

همیشه اپراتورهای موبایل با شروع فصل تابستان، تغییراتی در بسته‌های اینترنتی خود می‌دهند و شاهد ارایه بسته‌های جدیدی هستیم.

دانش‌آموزان، دانش‌جویان و بسیاری از افراد جامعه در فصل تابستان، اوقات فراغت بیشتری دارند و شب‌ها تا دیروقت پای کامپیوتر و موبایل نشسته و مشغول دانلود هستند. 

بیشتر بخوانید: در چه مکان‌هایی و چگونه از وای‌فای همراه اول استفاده کنیم؟

اپراتورها هم با آگاهی از این موضوع، سعی می‌کنند در طرح‌های تابستانی خود بسته‌های اینترنتی با حجم بیشتر و هدیه‌های مصرف شبانه ارایه بدهند. معمولا خرید این بسته‌ها برای کاربران به‌صرفه‌تر از بسته‌های اینترنتی عادی است.

همراه اول در طرح تابستانه خود از بسته‌های ۱ روزه، ۷ روزه و ۳۰ روزه ویژه تابستان رونمایی کرده است که یک ویژگی برجسته دارند: به همان اندازه که اینترنت روزانه دارید؛ حجم مصرف شبانه هدیه می‌گیرید.

این بسته‌های اینترنت نوترینو آلفا+ که محدودیت سرعت ندارند؛ طوری ارایه می‌شوند که مثلا اگر شما یک بسته اینترنت ۱ ماهه با حجم ۱۰ گیگابایت خریداری کنید؛ علاوه بر اینکه می‌توانید این ۱۰ گیگابایت را شبانه‌روز مصرف کنید؛ ۱۰ گیگابایت هم حجم هدیه شبانه دارید.

ساعت استفاده از حجم هدیه شبانه هم ۲ الی ۷ صبح اعلام شده است. در این زمان می‌توانید فیلم تماشا کنید؛ دانلودهای خود را انجام دهید و سراغ استریم موسیقی و سریال بروید و از اوقات فراغت تابستانی خود لذت ببرید.

همراه اول توضیح داده است که اگر در مدت مشخص شده در بسته، حجم هدیه شبانه خود را تمام کنید؛ از حجم اینترنت مصرف روزانه کاسته خواهد شد.

در ادامه نگاهی به بسته‌های اینترنت نوترینو آلفا+ ویژه تابستان همراه اول خواهیم انداخت:

بسته‌های اینترنت یک روزه

در این بخش همراه اول ۴ بسته ویژه تابستان با حجم‌های ۱۰۰ و ۳۰۰ مگابایت، ۱ و ۳ گیگابایت ارایه کرده است تا همه نوع کاربری بتواند این بسته‌ها را استفاده کنند. هر بسته به همین اندازه هم حجم هدیه شبانه خواهد داشت.

قیمت بسته‌ها هم از ۱۵۰۰ تومان شروع می‌شود و بسته ۳ گیگابایت روزانه + ۳ گیگابایت شبانه همراه اول قیمتی ۷۹۰۰ تومان دارد. در جدول زیر این بسته‌ها به همراه کد شماره‌گیری و فعال‌سازی آن‌ها آمده است:

بسته‌های اینترنت ۷ روزه

کاربرانی که می‌خواهند بسته‌های اینترنت ویژه تابستانی ۷ روزه خریداری کنند؛ یعنی مدت زمان طولانی‌تری اینترنت فعال شده داشته باشند؛ باز هم ۴ بسته قابل انتخاب خواهند داشت.

این بسته‌های اینترنتی دارای حجم‌هایی همانند بسته‌های ۱ روزه هستند و بیشتر برای کاربران کم مصرف مناسب خواهند بود اما قیمت بالاتری دارند.

بسته اینترنتی ۱۰۰ مگابیت با قیمت ۲۵۰۰ تومان، بسته ۳۰۰ مگابیت با قیمت ۵ هزار تومان، بسته ۱ گیگابایت با قیمت ۷۹۰۰ تومان و بسته ۳ گیگابایت با قیمت ۱۱۹۰۰ تومان قابل فعال‌سازی هستند.

جدول بسته‌های ۷ روزه اینترنت نوترینو آلفا+ را با هم مشاهده کنیم:

بسته‌های اینترنت ۳۰ روزه

در بسته‌های ۱ ماهه، تنوع انتخاب بیشتری وجود دارد.

علاوه بر اینکه بسته‌های قبلی طرح‌های ۱ روزه و ۷ روزه با قیمت‌هایی بالاتر در اینجا هم قابل انتخاب هستند؛ شاهد بسته‌های حجم بالایی مانند ۷، ۱۰، ۱۵ و ۲۵ گیگابایت هستیم. 

توجه کنید که با انتخاب این بسته‌ها، به همان اندازه هم حجم هدیه شبانه خواهید داشت. یعنی با انتخاب بسته ۲۵ گیگابایت؛ در واقع شما ۵۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت نسل ۴.۵G خریداری کردید.

جدول بسته‌های اینترنت یک ماهه آلفا+ همراه اول به شرح زیر است:

بنا بر گفته همراه اول، بتسه‌های آلفا+ به طور خودکار فعال‌ نمی‌شوند و پس از پایان یک بسته، کاربر باید دوباره بسته جدیدی خریداری کند. اما بسته‌های آلفا+ بلندمدت پس از اتمام، به طور خودکار با اطلاع کاربر، مجددا فعال می‌شوند.

اگر نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتری دارید؛ می‌توانید به سایت همراه اول هم سری بزنید. در آن‌جا جدول بسته‌های اینترنت بلندمدت هم قابل مشاهده است ولی توصیه می‌کنیم فعلا در فصل تابستان از بسته‌های با هدیه شبانه لذت ببرید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام. من هرچی گشتم قیمت بسته های اینترنت ثابت همراه اول رو نتونستم پیدا کنم :/
    اصلا اینترنت ثابت داره همراه اول؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا