اخبار ایرانراهنمای خرید

امکان خرید بسته‌های اینترنتی از طریق وب‌سایت همراه اول فراهم شد

شرکت همراه اول دیروز از راه‌اندازی پرتال خرید بسته‌های اینترنتی خبر داد.

مشترکان اپراتور همراه اول تا کنون باید با شماره‌گیری کد یا دستورات USSD بسته‌های اینترنت را خریداری و فعال می‌کردند. ایرانسل مدت‌ها است امکان خرید و شارژ بسته‌های اینترنت را از طریق وب‌سایت‌اش فراهم کرده بود.

حالا، همراه اول هم این امکان را به کاربران می‌دهد تا وارد سایت فروشگاهی این اپراتور شوند و با بسته‌های اینترنتی خود را به راحتی انتخاب و خرید کنند.

مراحل خرید بسته‌ اینترنت از سایت همراه اول ساده است. ابتدا باید وارد سایت این شرکت به نشانی shop.mci.ir شوید.

در ادامه، گزینه «خرید بسته» را انتخاب کرده و یکی از مدل‌های بسته اینرتنت آلفا + یا بسته‌های ساعتی مشخص را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی، سراغ بازه زمانی بسته اینترنت آمده و مثلا بازه زمانی یک هفته یا ۳۰ روزه را انتخاب می‌کنید. فهرست بسته‌های ارایه شده را مشاهده خواهید کرد.

هر بسته مورد را انتخاب و روی گزینه «پرداخت» کلیک می‌کنید. در گام بعدی، ضمن اینکه هزینه نهایی خرید بسته اینترنتی همراه اول را مشاهده می‌کنید؛ باید شماره موبایل خود را وارد کرده و یکی از روشن‌های پرداخت آنلاین یا افزودن به قبض موبایل را انتخاب کنید.

در انتها هم باید یک درگاه پرداخت آنلاین را انتخاب و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید تا وارد آن درگاه بانک شده و هزینه بسته را بپردازید.

راه‌اندازی امکان خرید بسته از طریق وب، روشی امن‌تر و مطمئن‌تر برای کاربران است و می‌توانند بسته‌های مختلف را با هم مقایسه و برآورد نیاز کنند


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. هنوز همراه اول خیلی کاستی ها داره عملا اپلیکیشن همراه من از کار افتاده هنوز امکان هدیه دادن بسته اینترنتی به دوستان امکان پذیر نیست نمیخوام اینو بگم ولی میگم کاش برنامه نویس های همراه اول چس مثقال از ایرانسل من کپی میکردن اقایون اینجور جاها میگن کپی برداری کاری بسیار بد و زننده است ولی خدا شاهده کافیه یکی از این اپراتورها یه طرح جدیدی ارایه بدن اولین جای که این طرح و کپی میکنه همراه اوله اینجا بحث کپی اصلا مطرح نیست
    کپی زمانی که به ضرره بده ولی وقتی که پای نفع توش باشه عالیه
    واقعا خدمات همراه اول در قبال اپلیکیشن همراه من افتضاحه یا اپلیکیشن مضخرف همراه من رو بردارن یا درستش کنن که واقعا رو مخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا