راهنمای خرید

راهنمای خرید بسته‌های اینترنت TD-LTE مبین‌نت

همان ابتدای کار، کاربرانی که تازه می‌خواهند مشترک سرویس اینترنت TD-LTE مبین‌نت شوند از کاربرانی که می‌خواهند سرویس خود را تغییر دهند یا تمدید کنند؛ مجزا می‌شوند.

مبین‌نت طرح‌ها و بسته‌های اینترنت TD-LTE متنوعی دارد که عمدتا با حجم بالا و مدت زمان طولانی هستند و برای کاربران حرفه‌ای و پرمصرف، کسب‌وکارها، شرکت‌های نوپا و فیلم‌بازها مناسب‌اند.

برخلاف طرح‌ها و بسته‌های اینترنت ۴G LTE اپراتورهایی مانند همراه اول و ایرانسل، مبین‌نت سراغ ارایه حجم‌های بالای روزانه و حجم‌های هدیه شبانه رفته است و انعطاف‌پذیری بالایی در سرویس‌های آن می‌بینیم.

ابتدا طرح‌های ورود این اپراتور اینترنت را بررسی می‌کنیم و بعد سراغ طرح‌های تمدید و تغییر می‌رویم. 

توجه ۱: این طرح‌ها برای نوروز و فصل بهار ۹۸ ارایه شده‌اند و ممکن است در بازه‌های زمانی دیگر تغییراتی در قیمت و بسته‌ها داشته باشیم.

توجه ۲: به طور کلی برای مشاهده و خرید طرح‌ها یا بسته‌های اینترنت TD-LTE مبین‌نت می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

توجه ۳: در تمام طرح‌ها سرعت اینترنت از ۴ الی ۴۰ مگابیت برحسب قدرت آنتن‌دهی منطقه کاربر است.

توجه ۴: تمام طرح‌های نام برده شده در زیر برای اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) هستند و اینترنت موبایل یا ۴G LTE را شامل نمی‌شوند. برای استفاده از این اینترنت باید حتما مودم TD-LTE به همراه سیم‌کارت TD-LTE مبین‌نت داشته باشید.

طرح ورودی مودم رومیزی

اگر می‌خواهید به تازگی مشترک اینترنت TD-LTE مبین‌نت شوید و ترجیح می‌دهید یک مودم رومیزی داشته باشید؛ باید یکی از طرح‌های ورودی مودم رومیزی را انتخاب کنید.

در این طرح سه بسته مشاهده می‌کنیم که در حجم‌های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۶۰۰ گیگابایت هستند. بسته ۱۰۰ گیگابایت سه ماهه است ولی بسته‌های ۲۰۰ و ۶۰۰ گیگابایت یک ساله هستند.

این بسته‌ها حجم هدیه شبانه ندارند و همراه با آن‌ها یک مودم و سیم‌کارت TD-LTE مبین‌نت دریافت می‌کنید.

برحسب نیاز و حجمی که مصرف می‌کنید؛ می‌توانید یکی از بسته‌ها را انتخاب کنید. به نظر می‌ٰسد بسته ۶۰۰ گیگابایتی به قیمت ۹۰۰ هزار تومان به‌صرفه‌تر باشد و تا یک سال خیال شما را بابت یک اینترنت پرسرعت ثابت راحت کند.

طرح ورودی مودم جیبی

کاربرانی که تازه می‌خواهند مشترک مبین‌نت شوند ولی مودم جیبی می‌خواهند؛ باید یکی از بسته‌های ورودی این طرح را انتخاب کنند. اگر می‌خواهید درباره مودم جیبی مبین‌نت بیشتر بدانید یا اینکه چرا باید از مودم جیبی برای اینترنت TD-LTE استفاده کرد؛ به دو مطلب زیر ما مراجعه کنید:

مودم جیبی TD-LTE مبین‌نت چه مشخصات و امکاناتی دارد؟

اینترنت TD-LTE را همه‌جا استفاده کنید؛ در حال حرکت استفاده نکنید!

در طرح ورود مودم‌های جیبی یک بسته ۱۰۰ گیگابایت یک ماهه، ۳۰۰ گیگابایت چهار ماهه و ۵۰۰ گیگابایت شش ماهه مشاهده می‌کنیم. این بسته‌ها قیمت‌های نسبتا خوبی دارند و شما می‌توانید پس از اتمام بسته، یکی از بسته‌های طرح‌های توربو یا توربو پلاس را انتخاب کنید.

به همراه خرید این بسته‌ها یک مودم جیبی و سیم‌کارت TD-LTE مبین‌نت هدیه داده می‌شود. باز هم این بسته‌ها هدیه شبانه ندارند ولی می‌توانید از تخفیف‌های نوروزی و بهاری بسته‌ها سود ببرید.

طرح توربو پلاس (+TURBO)

مخصوص کاربران اینترنت پرمصرف هستند که هم در روز حجم دانلود بالایی دارند و هم در شب می‌خواهند ترافیک بالایی مصرف کنند.

دو بسته ۱۰۰ گیگابایت روزانه، یک بسته ۴۸۰ گیگابایت ۶ ماهه و یک بسته ۱۰۰۰ گیگابایت ۱۲ ماهه در طرح توربو پلاس داریم که هر بسته مشخصات و شرایط خاص خودش را دارد و برای یک طیف از کاربران برنامه‌ریزی شده است.

۱۰۰ گیگابایت ۱ ماهه با حجم دانلود شبانه ۱۰۰۰ گیگابایت داریم که برای کاربران طرفدار دانلودهای طولانی شبانه است.

باز هم یک بسته ۱۰۰ گیگابایت ۱ ماهه اما با حجم دانلود شبانه ۱۰ گیگابایت ولی پرسرعت داریم که برای افرادی است که ترجیح می‌دهند در شب هنگام دانلود کمتر ولی سریع‌تری داشته باشند.

بسته ۶ ماهه با حجم ۴۸۰ گیگابایت از حجم شبانه ۹۶۰ گیگابیت (۲ برابر روزانه) سود می‌برد و قیمت بسیار خوب ۴۴۵.۹۰۰ تومانی دارد.

نهایتا بسته TD-LTE یک ساله با حجم هزار گیگابایت روزانه و دو هزار گیگابایت شبانه را با قیمت ۸۵۰ هزار تومان داریم.

اگر بسته‌هایی خاص با حجم بالا می‌خواهید سراغ این طرح بروید وگرنه باید یکی از بسته‌های طرح توربو را رزرو کنید.

طرح توربو (TURBO)

متنوع‌ترین بسته‌ها از نظر حجم و مدت زمان برای کاربران عادی و پر مصرف را در این طرح می‌بینیم. 

چندین بسته یک ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه در این طرح پیشنهاد شدند که به طور طبیعی در حجم روزانه و قیمت متفاوت هستند.

نکته بسیار مهم گفتنی درباره بسته‌های طرح توربو، حجم هدیه شبانه ۲ برابری برای تمام بسته‌ها است. یعنی شما هر بسته‌ای با هر حجم ترافیک روزانه انتخاب کنید؛ دو برابر آن حجم ترافیک شبانه هدیه دریافت خواهید کرد.

اگر یک کاربر عادی با مصرف معمولی ترافیک اینترنت هستید؛ می‌توانید بسته‌های یک ماهه با حجم‌های ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۴۰ و ۵۰ گیگابایت را انتخاب کنید. حتی انتخاب بسته سه ماهه با حجم ۸۰ گیگابایت یا ۱۲ ماهه با حجم ۲۰۰ گیگابایت پیشنهاد می‌شود.

اگر کاربر پر مصرفی هستید ولی می‌خواهید بسته‌های یک ماهه خریداری کنید؛ باید بسته‌های ۴۰ یا ۵۰ گیگابایت را رزرو کنید. اگر بسته‌ای با مدت زمان طولانی‌تر و حجم بالاتر می‌خواهید؛ سراغ بسته ۶ ماهه ۳۳۰ گیگابایت یا ۱۲ ماهه ۶۵۰ گیگابایت بروید.

انتخاب یک بسته از طرح توربو این فرصت را به شما می‌دهد پس از اتمام حجم، بسته جدیدی خریداری و بهتر بتوانید حجم مصرفی اینترنت خود را مدیریت کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫8 دیدگاه ها

  1. نزدیک به یک ماه هست که پنل مشترکین مبین نت مشکل جدی داره و باز نمیشه و امکان خرید هیچ گونه بسته ای نیست
    ناگفته نماند که اینترنت کلیه مشترکین وصل هست حتی در صورت نداشتن بسته

  2. سلام. آقا دو سوال:
    ۱- آیا طرح تانوما مخابرات همون VDSL هست یا با هم فرق دارن؟
    ۲- برای مصارف خانگی (مصرف ۲۰ گیگ در ماه بهمراه انجام بازی آنلاین) آیا شما TD-LTE را پیشنهاد میکنید یا طرح های جدید مخابرات را؟
    متشکرم.

  3. سلام من میخواهم بسته ۱ماهه بگیرم تربو هرکارتی وارد میشم میگه تاریخ کارت تمام شده بااینکه کارت تاریخ داره خرید اینترنتی دیگه هم انجام میدم میشه راهنمایی بفرمایی مشکل از کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا