تخفیف‌های بازار شبکهراهنمای خرید

۵ مودم روتر ۴G LTE با تخفیف ویژه این هفته بازار شبکه ایران

هر هفته در سایت‌های فروشگاهی شاهد عرضه محصولاتی با تخفیف‌های ویژه هستیم.

اگر برای خرید مودم یا روتری عجله نداشته باشید و کمی در این فروشگاه‌های آنلاین بچرخید؛ حتما می‌توانید محصول مورد نظرتان را با قیمت پایین‌تری خرید کنید. حداقل چند ده هزار تومان ارزان‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی و حتا به صورت رایگان دریافت کنید.

اگر هم وقت و حوصله بازدید از سایت‌های فروش محصولات شبکه را ندارید؛ ما این کار را برای شما انجام دادیم. محصولات زیادی از جمله مودم‌های ۴G با تخفیف‌های مختلف عرضه شدند ولی بهترین محصولاتی که شامل تخفیف‌های قابل توجه‌ای بوده و خود جنس نیز ارزش خرید دارید را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

مودم رومیزی هواوی B612-25d

قیمت: ۴۹۵ هزار تومان

با تخفیف: ۴۵۵ هزار تومان – مودم مارت

این همان مودم روتر ۴G LTE و TD-LTE معروف این روزهای بازار است. ایرانسل این دستگاه را با نام Tf-i60 وارد بازار ایران کرده است. هواوی B612-25d یک مودم روتر آنلاک شده است و می‌تواند با همه سیم‌کارت‌های اپراتورهای ایران کار کند.

ایرانسل این مودم را به قیمت ۳۶۰ هزار تومان می‌فروشد اما مدل انلاک آن قیمتی ۵۰۰ هزار تومانی در بازار ایران داشته که حالا می‌توانید با تخفیف ۵۰ هزار تومانی خرید کنید.

مودم همراه هواوی E5785

قیمت: ۶۰۵ هزار تومان

با تخفیف: ۵۷۳ هزار تومان – مودم مارت

یکی از بهترین مودم روترهای ۴G LTE در بازار ایران است. قبلا به طور مفصل درباره مودم هواوی E5785 صحبت کردیم. مودمی مجهز به LTE Cat6 و سرعت ۳۰۰ مگابیت در دانلود که امکان افزودن آنتن خارجی را هم دارد.

قبلا این مودم پیش از گرانی‌های اخیر قیمتی ۵۵۰ هزار تومانی داشته ولی یک دفعه به بالای ۶۰۰ هزار تومان پرید.

مودم همراه هواوی E5577S-321

قیمت: ۴۴۹ هزار تومان

با تخفیف: ۴۰۹ هزار تومان – بازار شبکه

هواوی E5577 هم یکی از بهترین مودم روترهای همراه در بازار ایران است که همیشه جزو پرفروش‌های هر فروشگاه نیز قرار دارد. سرعت دانلود این مودم ۱۵۰ مگابیت است و از یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپری سود می‌برد. 

اگر نمی‌خواهید برای یک مودم ۴G زیاد هزینه کنید ولی دنبال یک مودم همراه خوب هستید؛ هواوی E5577 انتخابی است که حتما رضایت‌بخش است.

مودم رومیزی هواوی B315

قیمت: ۵۴۹ هزار تومان

با تخفیف: ۴۹۹ هزار تومان – بازار شبکه

یک مودم روتر رومیزی ۴G دیگر از شرکت هواوی ولی با دو آنتن خارجی که می‌تواند سرعت و کیفیت بهتری روی شبکه به شما بدهد. سرعت دانلود این مودم ۱۵۰ مگابیت و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت است.

از وای‌فای ۸۰۲.۱۱n و سرعت ۳۰۰ مگابیت سود می‌برد که برای استفاده‌های چند کاربری مناسب است. ۴ درگاه LAN، یک درگاه USB و یک درگاه RJ11 دارد.

مودم همراه تی‌پی‌لینک M7350-V4

قیمت: ۵۲۰ هزار تومان

با تخفیف: ۴۱۲ هزار تومان – بازار شبکه

بسیاری از کاربران با این مودم روتر آشنا هستند. بی‌شک جزو پرفروش‌ترین مودم‌های ۴G LTE در بازار ایران است و رضایت حداکثری خریدارها باعث شده روی بسیاری از فروشگاه‌ها مانند دیجی‌کالا جزو پیشنهادهای ویژه باشد.

یک مودم روتر با مشخصات و سخت‌افزار مناسب و قیمت مناسب‌تر! حالا مودم تی‌پی‌لینک M7350-V4 را می‌توانید با تخفیفی نزدیک به ۱۰۰ هزار تومانی خرید کنید و لذت‌اش را ببرید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫5 دیدگاه ها

    1. سلام
      خارجی‌ها که زیاد ازش تعریف کردند. در سرعت (۳۰۰ مگابیت)، در قدرت سیگنال‌ها و کارایی خوب کار می‌کند.
      به نظر خوب میاد

  1. سلام، خسته نباشید
    راهنمایی میخواستم ازتون.یه مودم ۴G رومیزی خوب میخوام که آنتن تقویتی اکسترنال بهش بخوره.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا