اخبار ایرانتخفیف‌های بازار شبکه

فروش ویژه مودم هواوی ‌B612 با ۴۰۰ و ۸۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE مبین‌نت

در این قحطی مودم ۴.۵G و مودم TD-LTE در بازار ایران و همین‌طور گران شدن محصولات شبکه؛ شرکت‌های نمایندگی اینترنت مبین‌نت حرکت جالبی انجام دادند.

در سایت دیجی‌کالا و برخی سایت‌های دیگر خرده‌فروشی آنلاین محصولات شبکه شاهد فروش مودم هواوی B612 (همان مودم ایرانسل TF-i60) به همراه حجم اینترنت ۴۰۰ و ۸۰۰ گیگابیت و سیم‌کارت اینترنت TD-LTE مبین‌نت هستیم.

بیشتر بخوانید: کدام مودم TD-LTE مبین‌نت را انتخاب کنیم؟

هواوی B612 یک مودم دوگانه با پشتیبانی از ارتباطات اینترنت ۴.۵G با سرعت ۳۰۰ مگابیت به همراه اینترنت ۴G ثابت TD-LTE است. خود این مودم در بازار به صورت آنلاک قیمتی ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان دارد.

سایت دیجی‌کالا مودم هواوی B612 آنلاک را ۴۷۵ هزار تومان می‌فروشد. 

حالا، همان سایت دیجی‌کالا مودم هواوی B612 را به همراه سیم‌کارت اینترنت TD-LTE مبین‌نت و ۴۰۰ گیگابایت حجم رایگان شش ماهه به قیمت ۴۲۷ هزار تومان توسط شرکت گیگا کامپیوتر عرضه می‌کند.

همان سایت دیجی‌کالا این مودم را با ۸۰۰ گیگابایت حجم یک ساله اینترنت TD-LTE مبین‌نت به قیمت ۶۴۵ هزار تومان می‌فروشد که یک مقداری گران‌تر می‌شود.

جالب‌تر اینکه روی برخی سایت‌های دیگر مودم هواوی B612 قیمت‌هایی ۴۹۰ تا ۶۱۰ هزار تومان دارد.

یک تیر، چند هدف

اگرچه، ما در مطالب قبلی سایت شبکه‌چی، زیاد درباره مودم هواوی B612 و ایرانسل TF-i60 صحبت کردیم و مزایا و معایب‌اش را برشمردیم و گفتیم که یک مودم روتر ۴.۵G رده متوسط بازار است و شاید با هزینه‌هایی ۴۵۰ هزار تومان بتوانید مودم روترهای بهتری بخرید؛ ولی حالا همراه با سیم‌کارت اینترنت TD-LTE مبین‌نت و حجم‌هایی مانند ۴۰۰ گیگابایت شش ماهه بسیار وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد.

احتمالا مودمی که مبین‌نت می‌دهد؛ امکان استفاده از سیم‌کارت‌های اپراتورهای دیگر را هم می‌دهد و خریداران هواوی B612 می‌توانند با یک تیر، چند نشان بزنند.

شاید این روزها که بسیاری از مودم‌های ۴.۵G افزایش قیمت داشتند یا اینکه شرکت‌های اینترنتی خالی از انبارهای مودم‌های TD-LTE هستند؛ سود بردن از این فرصت برای خرید مودم هواوی B612 یک برد بزرگ باشد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫17 دیدگاه ها

  1. سلام آیا از سیم کارت های دیگه مثل همراه اول میتوان روی مودم tfi60 که از فروشگاه ایرانسل خریداری شده استفاده کرد با توجه به آنتن دهی قویتر همراه اول. تشکر.

    1. دوست عزیز
      اگر مودمی از خود ایرانسل خریداری کنید؛ قفل شده یا لاک شده است و فقط با سیم کارت‌های ایرانسل کار می‌کند.
      برای اینکه روی مودم TF-i60 ایرانسل از سیم‌کارت همراه اول یا مبین‌نت یا شاتل و آسیاتک و … استفاده کنید؛ باید مدل آنلاک این مودم یعنی هواوی B612 را خریداری کنید. به مطالب زیر نگاهی بیندازید:

      https://shabakehchi.com/discount-online-market/6135/mobinnet-td-lte-huawei-b612-with-800gig-internet-12month

      https://shabakehchi.com/technology/gadget-network/5498/huawei-b612-lte-router-features-and-specs

  2. یقینا ب اندازه ۴۰ گیگ هم نمیشه از ین حجم استفاده کرد و جز خراشیدن اعصاب چیز دیگه ای نیس …

  3. سلام استاد
    میشه لطف کنید و راهنمایی بفرمایید که با مودم هواوی td lte قفل شکسته چطوری میشه با سیم‌کارت همراه اول کار کرد. من به نیت استفاده از اینترنت ۴G همراه اول از این دستگاه خریداری کردم ولی نمیتونم راه‌اندازی کنم یا اگه شخصی رو میشناسید معرفی بفرمایید و بنده هزینه مشاوره رو به عزیزی که راهنمایی میکنند پرداخت می‌کنم
    سپاسگزارم

    1. کدام مودم هواوی را خریداری کردید؟
      اگر مودم هواوی b612 را گرفتید؛ به طور خودکار سیم‌کارت ۴G را شناسایی می‌کند و چندان راه‌اندازی سختی ندارد

  4. سلام. من این مودم رو خریدم. از ۵ انتن ۳ انتن دارم با اینکه تو منطقه پوشش قوی هستم. با نصب انتن بهتر میشه؟ و شما چه آنتنی رو پیشنهاد میدین. با تشکر

  5. سلام وقت شمابخیر من میخوام انتقال تصویر دوربین هامو در جایی که تلفن وجود نداره باسیم کارت باکیفیت خیلی عالی داشته باشم چه مودم پیشنهاد میدهید

    1. یک مودم همراه ۴.۵G خریداری کنید
      نمی‌توانم یک مدل خاص پیشنهاد بدهم چون محدوده قیمتی شما، رومیزی یا همراه، دارای آنتن داخلی یا خارجی و … را نمی‌دانم
      برای یک مودم همراه خوب در بازار فعلی ایران باید ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومانی کنار بگذارید

  6. این مودم اصلا برای منزل بدرد نمیخوره ۴ تا خروجی لن و وای فای . این برای فروشگاه ها و کافی نتها و مراکز بزرگ خوبه اخه این چیه میدن دست کاربر خانگی . من دارم این رو خیلی جاگیره !

    1. بله. برای شما که به اینترنت خوب نیاز ندارید و به مودمی که اندازه ی یک کتاب هست میگید جاگیر قطعا کاربردی نداره. اما برای مصرف کنندگان حرفه ای بسیار مودم کاربردی هم هست.

  7. سلام ببخشید این b612 موبینت انلاک میشن یا نه و اگر هم میشن چه مشکلی ایجاد میشه واسه مودم یا بهتر بگم مودم های انلاک چه مشکلاتی براشون پیش میاد

      1. سلام بی زحمت اموزش انلاک کردن مودم b612 موبین نت رو قرار بدید ؟
        میخوام مدتی از اینترنت همراه اول استفاده کنم .

        با تشکر

  8. با سلام این مدل بحث شده در اینجا B612 که توسط دیجیکالا هم بفروش میرسه همون مدا b612s-25d هستش؟
    اگر نیست چه تفاوت هایی دارند؟
    چا با گارانتی idh اختلاف قیمت ۴۰۰ هزارتومانی داره؟

  9. سلام خوبید؟
    ببخشید من یه مودمی میخام ک سرعت بالا داشته باشه برای آپلود و دانلود.از اسیاتک دو تا مودم گرفتیم اما سرعت خیلی افتضاح بود و‌پیشنهاد کردن مودم td-lte بخریم.
    اما واقعا هیچ اطلاعی از مودم های خوب ک سرعت بالا داشته باشن ندارم.(مودم رو برای محیط تجاری میخام)
    لطفا راهنمایی کنید

  10. سلام ببخشید این مودم برای گیم و بازی یوتیوبر هم مناسب هست یا نه…..
    و میتونین بگین که تقریبا پینگ چند تو بازی بهم میده…؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا