اخبار ایرانتخفیف‌های بازار شبکه

فروش مودم‌های ایرانسل با تخفیف در نمایشگاه الکامپ

برخی از کاربران سایت درباره فروش و تخفیف مودم‌های ایرانسل در نمایشگاه الکامپ سوال کردند.

امروز به طور اختصاصی سری به غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ زدم تا طرح تخفیف مودم‌های این شرکت ویژه نمایشگاه الکامپ را ببینم.

ایرانسل دو مودم TF-i60 و TD-i40 در اینترنت ثابت نسل چهار (TD-LTE) و یک مودم LH96 را در اینترنت همراه ۴G با تخفیف به فروش می‌رساند. طرح فروش مودم با تخفیف ایرانسل به صورت زیر است:

مودم سری فیوژن TF-i60 به قیمت ۲۸۷.۹۰۰ تومان (قیمت عادی این مودم ۳۵۹.۹۰۰ تومان است)

مودم سری داخلی TD-i40 به قیمت ۱۵۹.۹۰۰ تومان (قیمت عادی این مودم ۱۹۹.۹۰۰ تومان است)

مودم همراه LH96 به قیمت ۲۳۹.۹۰۰ تومان (قیمت عادی این مودم ۲۹۹.۹۰۰ تومان است)

ایرانسل روی دو مودم اول که از نوع TD-LTE هستند؛ یک سیم‌کارت اینترنت TD-LTE نیز عرضه می‌کند ولی مودم LH96 همراه با سیم‌کارت ۴G و ۱۵ گیگابایت اینترنت همراه رایگان است.

به نظر من تخفیف‌های ایرانسل چندان دندان‌گیر نیستند ولی باز هم شاید برای برخی از کاربران که می‌خواهند به نمایشگاه الکامپ بیایند؛ جذاب و مناسب باشد.

ایرانسل همین مودم‌ها را با چنین قیمت‌های روی سایت فروشگاهی خود هم عرضه می‌کند.

مودم‌های دیگر این شرکت به همان قیمت‌های اعلام شده در نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها عرضه خواهند شد. البته، در غرفه ایرانسل بهترین فرصت برای ثبت‌نام اینترنت‌های همراه ۴.۵G و اینترنت TD-LTE با تخفیف یا تبدیل انواع سرویس‌های اینترنت به سرویس‌های دیگر است. 

چندین کیوسک در غرفه ایرانسل به ثبت‌نام و اشتراک اینترنت اختصاص داده شده است.

نمایشگاه الکامپ ۲۴ از ۶ مرداد آغاز شده و تا دو روز دیگر، ۹ مرداد ماه  در نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ بعدازظهر برگزار می‌شود. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫21 دیدگاه ها

  1. سلام. ۲ تا سوال
    من چند روز پیش مودم i60 رو به قیمت ۳۶۰ تومن خریدم. آیا من که الان مودم و سیمکارت lte رو دارم میتونم توی نمایشگاه تخفیف بابت خرید طرح اینترنت بگیرم یا حتما باید مودم رو هم همونجا بگیرم؟
    سوال دومم درباره قیمت طرح هاست که در عکس هایی که گذاشتید نبود. از قیمت ها اطلاع دارید که بی جهت اونجا نروم اگه قیمت طرح هاش خیلی هم پایین نیست.
    تشکر

    1. سلام

      وقتی مودم دارید دیگر نیازی به خرید مودم مجدد نیست و فقط می‌توانید حجم یا اشتراک جدید اینترنت بخرید

      توی تبلیغاتش زده ۳۰۰ گیگابایت سه ماهه ۵۰ هزار تومان
      و ۳۰ گیگابایت ۶ ماهه ۵۰ تومان

      فکر کنم تخفیف‌هایی روی اینترنت می‌دهند و ارزشش را دارد که سری به نمایشگاه بزنید.

      آقا برخی شرکت‌ها نهار + مودم رایگان هم می‌دهند

  2. سلام
    ممنون از پاسختون فردا شاید یه سر برم اونجا چون این طرح ۳۰۰ گیگ(۱۰۰روز+۲۰۰ شبانه) رو داره میده ۱۳۰ تومن. البته اگه سرعتش مثل همون سایتش باشه که نوشته ۱تا ۸۰ خیلی می ارزه.
    راستی کدوم غرفه مودم رایگان میدن؟ شوخی بود یا جدی:)

  3. واقعا خسته نباشن با این تخفیف ها! به حدی کیفیت خدمات اپراتورهای ایرانی پایین هستش که با ۹۰ درصد تخفیف شاید زحمت حمل کردن مودم از نمایشگاه تا خونه رو به خودم بدم.

  4. سلام وقت بخیر. من مشهد زندگی میکنم و ۷.۸سالی مشترک شاتل بودم و همه چیز خوب وعالی بود. الان خونه ام رو عوض کردم و تلفنش فیبر نوریه و ناچارا یا باید برم سمت مخابرات یا اینکه برم سراغ مودم های TDLTE . پیشنهاد شما چیه؟ برای مودم های تی دی ال تی ای بین شاتل و ایرانسل مردد هستم. اگه بخوام ایرانسل بگیرم پیشنهاد شما کدوم مودمش هست؟

    1. با بچه‌های شاتل صحبت کردم
      اینترنت TD-LTE شاتل فعلا در حد تهران و قم و کرج است و به این زودی‌ها به مشهد مقدس نمی‌رسد

      اگر بخواهید از اینترنت TDD استفاده کنید فعلا تنها ایرانسل را دارید. پیشنهاد من استفاده از اینترنت ۴G است چون TD-LTE خوب آنتن‌دهی ندارد ولی باز هم اگر مشتاق TD-LTE هستید مودم Gp2101 Plus را بگیرید

      1. ممنون از پاسختون. خب اگه i60 رو بگیرم بهتر نیست؟ اگر پوشش Tdlte خوب باشه که خب از tdlte ایش استفاده میکنم در غیر اینصورت میتونم از حالت ۴g اش استفاده کنم. بحث تفاوت قیمتیش خیلی برام مطرح نیست و مهم اینه که کارم به شکل مناسبی راه بیوفته و احساس میکنم اینجوری هر دو حالتش رو میتونم داشته باشم.

  5. ببخشید سوال میپرسم. خب همین موضوع نمیتونه یک مساله مهم باشه؟ که اگه گاهی اوقات به هر دلیلی یکی از این دو شبکه در دسترس نبود از اون یکی دیگه استفاده کنیم.
    و همینطور از نظر آنتن دهی هیچ فرقی ندارن با هم؟

    1. چرا مزیت مهمی است
      اگر برنامه دارید از هر دو اینترنت همراه و TD-LTE استفاده کنید؛ مودم TF-i60 را بخرید

  6. چرا کاربرا از آنتن دهی tf i60 ناراضی اند؟ مگه تو منطقه تحت پوشش نیستند؟ یا شاید تو منطقه تحت پوشش ضعیف هستند
    حتی تو مطنقه تحت پوشش قوی هم بودند بازم از سرعت اعتراض داشتند؟

    1. اینطور که میگین نیست من خودم وایمکس ایرانسل داشتم، برام تعویض کردن به tfi60 تازه در منطقه پردیس تهران با سیم کارت TDD سرعت دانلود من ۳۵ هستش تازه با ۲ سیگنال اینا همه شایعست ، شما بسته ۱۰۰ گیگ روزانه با ۲۰۰ گیگ شبانه رو ۱۳۰ میخرید یعنی گیگی ۱۳۰۰ حتی از adsl هم ارزانتر و کیفیت بهتری داره آبونمان و دزدی هم مثل بقیه اپراتور ها نمیکنه از طریق ایرانسل من راحت میتونی وضعیت اینترنت ثابت خودتو کنترل کنی

  7. سلام..
    میشه من رو راهنمایی کنید لطفا
    من میخوام یه مودم همراه بخرم که هم بتونم تو مکان های مختلف از وای فای استفاده کنم..و هم بتونم با لپ تاپ کانکت بشم..
    ممنون میشم راهنمایی کنید که چه مدل مودم و از چه شرکتی خدمات بگیرم…

    1. سلام

      سیم‌کارت اینترنت همراه را از ایرانسل یا همراه اول بگیرید

      یک مودم ۴G هم نیاز دارید. می‌توانید از خود ایرانسل بگیرید که این روزها ارزون‌تر براتون تمام میشه یا اینکه از بازار بگیرید. مودم‌های متنوعی در بازار از ۳۰۰ هزار تومان تا بالای یک میلیون تومان هست. احتمالا شما یک مودم همراه می‌خواهید که همه‌جا با خودتان ببرید.
      مودم‌های تی‌پی‌لینک فعلا قیمت مناسبی دارند و کارایی خوبی هم می‌دهند. البته، مودم‌های هواوی هم هستند

  8. سلام من از بسته های نامحدود شبانه ایرانسل استفاده میکنم. سرعتش یه ساعت اول که حدود ۸۰۰ ۹۰۰ کیلو بایته. و ساعت ۳ به بعد حدود یک و ۱۰۰ ۲۰۰ اینا میشه . و این خیلی پایینه. تازه ساعت پنج به بعد به اوج خودش میرسه و سرعت چند مگ میشه. واسه حل این مشکل یه مودم همراه جیبی ۴g هواوی مدل e5577 رو گرفتم گفتم چون قدرت دریافتیش بهتره حتما سرعت بهتری ارایه میده ولی تغییری نداست تو سرعت و همون سرعت هات اسپات کردن تو موبایل رو داشت. میخواستم بدونم با خرید مودم tfi 60 ایرانسل سرعت تغییر میکنه یا نه؟ از اینترنت ثابت هم میخوام استفاده کنم برا همین این مدلو گفتم. ممنون از شما

  9. سلام

    با خرید مودم TF-i60 اگر هم سرعت اینترنت بهتر شود؛ آن قدری نیست که شما را خوشحال کند.
    ولی اگر تصمیم جدی دارید که از اینترنت TD-LTE استفاده کنید؛ در این صورت خرید این مودم توجیهی دارد
    من پیشنهاد می‌کنم یک مودم ۴.۵G بخرید چون در حالت عادی و با حالت تجمیع فرکانس می‌توانید به طور واقعی سرعت بیشتری داشته باشید

    1. ۱_خب مگه همین مودم ۴.۵g نیست؟
      ۲_ اگه به جای مودم cat4 از مودم های cat6 استفاده کنیم سرعت بهتر میشه یا به پوشش منطقه مربوطه؟ یعنی پوشش ۴g با ۴.۵g یکیه یا فرق میکنه؟
      یا کلا با تغییر مودم هم تغییری حاصل نمیشه و با توجه به میانگین سرعت دیگه نهایت سرعت با هموم اینترنت ۴g هست و تاثیری با استفاده از ۴.۵ نذاره؟
      ۳_ سرعت اینترنت سیمکارت معمولی با مودم ثابت فرق میکنه؟ کدومشون میانگین سرعت بهتری داره؟

      1. قطعا مودم‌های ۴.۵G سرعت بهتری ارایه می‌دهند
        سیم‌کارت TD-LTE حداکثر سرعت ۸۰ مگابیت را روی سرویس‌های ایرانسل می‌دهند ولی سیم‌کارت‌های معمولی اگر آنتن‌دهی خوب باشد سرعت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند

        1. نگفتید مودم tfi60 میتونه سرعت بهتری ارایه بده نبت به هات اسپات موبایل برای استفاده از اینترنت معمولی یا بازم فرقی نمیکنه؟ چون من مودم هواوی همراه گرفتم فرقی نکرد؟
          بعد اینکه باتوجه به این شما مودم GP2101 Plus نسبت به tfi 60 ترجیح میدید از نظر آنتن دهی و سرعت آیا با نصب آنتن خارجی به tfi 60 میتونه بهتر از مودم GP2101 Plus عمل کنه؟

  10. سلام . ممنون از اطلاعات جامعتون در مورد مودم های همرته. من یه راهنمایی اختصاصی لازم دارم! دانشجو هستم و به طبع قراره با لپ تاپم زیاد کار کنم و نیازمند مودم همراه خوبی ام. بنظرتون کدوم مودم به درد من میخوره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا