تخفیف‌های بازار شبکه

تخفیف ویژه: مودم همراه هواوی E5577s-321 به قیمت ۴۹۵ هزار تومان

فروشگاه بازار شبکه به مناسبت عید فطر و برای مدت محدودی، مودم هواوی E5577s-321 را با یک تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.

هواوی E5577s-321 یک مودم ۴G در رده LTE Cat4 است که سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت دارد. وای‌فای این مودم دو بانده با MIMO 2×2 و رمزنگاری WPA2 است.

این مودم قبلا توسط ایرانسل هم عرضه شده و یکی از معتبرترین مودم‌های هواوی در بازار ایران است. از ۱۰ دستگاه یا کاربر به طور همزمان روی شبکه وای‌فای پشتیبانی می‌کند و مجهز به کارت حافظه SD با حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت است.

می‌توانید به این مودم دو آنتن خارجی با کانکتور TS-9 اضافه کنید. وزن این مودم تنها ۸۲ گرم است و برای مصارف مسافرتی یا حمل و نقل دایمی مناسب به نظر می‌رسد.

باتری این مودم هم ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی است و می‌تواند تا ۶ ساعت شارژ داشته باشد. یک نمایشگر TFT LCD در اندازه ۱.۴۵ اینچی دارد که با کلیدهای منو و پاور اجازه برخی تنظیمات و مشاهده اطلاعات و وضعیت شبکه را می‌دهد.

کارایی و آنتن‌دهی این مودم نسبتا خوب است و در سایت دیجی‌کالا بیش از ۳۰ کاربر خرید این محصول را تایید و پیشنهاد کردند. 

اگر قصد خرید یک مودم ۴G را دارید؛ می‌توانید از تخفیف ویژه فروشگاه بازار شبکه استفاده کرده و این مودم را به جای قیمتی حدود ۷۰۰ هزار تومان با تخفیف ۴۹۵ هزار تومان خریداری کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا