تخفیف‌های بازار شبکهروتر اکسس‌پوینت بی‌سیم

تخفیف ویژه: روتر بی‌سیم دی‌لینک AC1750 مدل DIR-869

در میان روترهای دو بانده، روترهای رده AC1750 پرطرفدارتر هستند. چون روی هر دو فرکانس رادیویی وای‌فای می‌توانند یک سرعت قابل قبول و اثربخش ارایه دهند.

فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعتی ۴۵۰ مگابیتی و فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعتی ۱۳۰۰ مگابیتی دارد. کارایی این رده از روترها برای کاربران خانگی که نیاز به سرعت بیشتر و پوشش‌دهی بهتر دارند؛ اثبات شده است.

همین‌طور کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپی می‌توانند نیم‌نگاهی به این روترهای دو بانده داشته باشند چون به راحتی نیاز یک مجموعه کوچک چند نفره را تامین خواهند کرد.

روتر دو بانده AC1750 دی‌لینک DIR-869 ضمن اینکه از استاندارد ۸۰۲.۱۱ac سود برده و دارای ۴ آنتن خارجی پر قدرت و های گین ثابت شده است؛  از یک درگاه WAN و چهار درگاه LAN نیز بهره می‌برد.

این درگاه‌ها گیگابیتی هستند و می‌توانند دستگاه‌هایی مانند مودم، کامپیوتر، لپ‌تاپ، چاپگر، دستگاه‌های ذخیره‌سازی NAS و سویئچ‌های گیگابیتی را به روتر بی‌سیم متصل کنند.

این روتر دی‌لینک دارای یک مودم اکستندر برای توسعه وای‌فای موجود در خانه یا دفتر هم هست. از ویژگی‌های نرم‌افزاری این روتر می‌توان به تعریف شبکه میهمان، کنترل والدین، نصب آسان با ویزارد مخصوص دی‌لینک، اپلیکیشن، کلید WPS و کنترل ترافیک اشاره کرد.

افزون بر همه این‌ها، طراحی خاص این روتر است که به چشم می‌آید و جلوه زیبایی به محل کار می‌دهد.

امروز فروشگاه ایزی مارکت روتر DIR-869 را با تخفیف ویژه‌ای (نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان) برای فروش قرار داده است و مدت زمان این تخفیف حدود یک هفته است.

شما می‌توانید این روتر بی‌سیم را با قیمت ۱.۵۲۹.۰۰۰ هزار تومان خریداری کنید. قیمت عادی این روتر ۱.۸۰۷.۰۰۰ هزار تومان است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. با سلام خدمت جناب مهندس محمدی زاده عزیز
    میخواستم ببینم آیا این کلاس مودم روترها برای افزایش سرعت و کاهش پینگ جهت بازیهای آنلاین تاثیر گذار هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا