توسعه‌دهنده وای‌فای

توسعه‌دهنده وای‌فای ۳۰۰ مگابیتی تی‌پی‌لینک فقط ۸۱ هزار تومان

با هزینه‌ای در چند ۸۰ هزار تومان می‌توانید وای‌فای خانه‌تان را تقویت کنید و در اتاق یا مکانی که سیگنال‌های وای‌فای ضعیف هستند یا موانعی وجود دارد که باعث می‌شود سیگنال‌ها تضعیف شوند؛ با خرید یک توسعه‌دهنده وای‌فای؛ همه‌چیز را تغییر دهید. 

در بازار ایران؛ دستگاه‌های توسعه‌دهنده وای‌فای متنوعی پیدا می‌کنید. یکی از پیشنهادی خوب ما؛ مدل TL-WA850RE شرکت تی‌پی‌لینک است که تنها ۸۱ هزار تومان قیمت دارد. این توسعه‌دهنده برای تقویت شبکه‌های وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی است و دو آنتن داخلی دارد. حداکثر سرعت روی این دستگاه ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است. 

همانند غالب توسعه‌دهنده‌های وای‌فای بازار؛ به طور مستقیم به پریز برق متصل می‌شود و یک درگاه شبکه LAN صدمگابیت برای اتصال یک دستگاه به اینترنت از طریق کابل را دارد. lمصرف انرژی این دستگاه در حدود ۳ وات است و از قابلیت‌هایی مانند WMM یا فیلترسازی آدرس‌های Mac در کنار رمزنگاری WPA/WPA2 سود می‌برد. 

نام محصول TP-LINK TL-WA850RE
قیمت بازار ۸۹.۰۰۰  تومان
قیمت با تخفیف ۸۱.۰۰۰ تومان
خرید آنلاین  سایت بامیلو

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا