مودم 4G

مودم روتر قابل حمل LTE پر فروش با تخفیف ۳۰ هزار تومانی

مودم ۴G185 تندا یکی از محبوب‌ترین مودم روترهای ۴G LTE در ایران است و فروش نسبتا خوبی دارد. این مودم یک صفحه‌نمایش ۱.۴۴ اینچی رنگی دارد که می‌تواند گزارشی از وضعیت شبکه و سرعت دانلود و آپلود اطلاعات به شما بدهد. 

یک درگاه MicroUSB، شیار سیم‌کارت و شیار کارت حافظه MicroSD دارد و می‌توانید از کلیدهای روشن/خاموش، WPS و ریست استفاده کنید. دو آنتن داخلی دارد و سرعت انتقال اطلاعات ۱۵۰ مگابیت روی شبکه‌های ۴G خواهد بود. 

باتری این مودم روتر ۴G و وای‌فای ۲۱۰۰ میلی‌آمپری است که ۶ ساعت کار مدام شارژ دارد. شبکه وای‌فای روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و با رمزنگاری WPA/WPA2 است. این مودم به طور همزمان می‌تواند ۱۰ نفر کاربر را پشتیبانی کند. 

قیمت این مودم خوب تندا در بازار حدود ۳۳۰ هزار تومان است که می‌توانید از سایت بازارشبکه با تخفیف ۳۰ هزار تومانی خرید کنید. 

نام محصول Tenda 4G185
قیمت بازار ۳۲۹.۰۰۰ هزار تومان
قیمت با تخفیف ۲۹۹.۰۰۰ هزار تومان
خرید آنلاین  بازارشبکه

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا