روتر اکسس‌پوینت بی‌سیم

با تخفیف بخرید: روتر بی‌سیم خانگی با چهار آنتن خارجی و سرعت ۳۰۰ مگابیت

روتر تندا FH456 برای کاربران خانگی عرضه شده است اما از چهار آنتن خارجی بسیار قدرتمند ۵ دسی بلی و سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. همین دو مورد نشان می‌دهند یک روتر بی‌سیم سریع و پرقدرت است که در رده محصولات خانگی می‌تواند جزو بهترین‌ها باشد. 

این روتر روی فرکانس محبوب ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند و می‌تواند در چندین مود روتر، اکسس‌پوینت یا اکسس‌پوینت + کلاینت کار کند. چهار درگاه اترنت صد مگابیتی دارد که یک درگاه برای WAN و سه درگاه برای LAN هستند. 

امکانات امنیتی این روتر نیز WPS در کنار استانداردهای WEP و WPA/WPA2 است. این روتر در هنگامی که مشغول به کار نباشد؛ به طور هوشمند در وضعیت خواب رفته و علاوه بر کاهش مصرف انرژی از انتشار بی‌فایده سیگنال در محیط جلوگیری می‌کند. 

نام محصول Tenda FH456
قیمت بازار ۱۶۰.۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف ۱۴۸.۰۰۰ تومان
خرید آنلاین سایت بامیلو

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا