گالری عکس

گالری عکس: زیباترین روتر بی‌سیمی که تاکنون در زندگی دیدید

روترها خیلی زشت هستند و چهره ناخوشایندی دارند که بیشتر کاربران می‌خواهند از دید دیگران پنهان‌اش کنند.

افراد زیادی این اعتقاد را دارند و به همین خاطر با روترها مشکل دارند. برخی سعی می‌کنند روتر را درون کمد یا پشت قفسه‌ای پنهان کنند. برخی دیگر، روترها را پشت تلویزیون و دستگاه‌های دیگر قرار می‌دهند تا از دید خارج شوند.

برخی معماران هم خانه‌ها و طراحی داخلی ساختمان را طوری پیاده‌سازی می‌کنند که برای پنهان‌سازی یک روتر جای مناسبی در نظر گرفته شده است.

در سال‌های اخیر، شکل ظاهری روترها بسیار تغییر کرده است و شاهد روترهایی زیباتر و شیک‌تر هستیم. روترهایی که می‌توانند بخشی از طراحی و دکوراسیون خانه شوند و دیگر آنتن‌های بلند و بدقواره یا بدنه بسیار زشتی ندارند.

حالا شرکت Ninety Studio یک روتر بی‌سیم چهار آنتنه مفهومی طراحی کرده است که شاید زیباترین روتر دنیا باشد و اصلا زشت یا بدترکیب نیست. این روتر را می‌توانید با خیال راحت روی میز یا دکور و خانه خود قرار دهید و در مقابل میهمان‌ها ازش تعریف کنید.

در این روتر مفهومی؛ آنتن‌های روتر به جای اینکه به روش سنتی پشت روتر قرار بگیرند؛ در یک طراحی مثلثی به بدنه روتر متصل می‌شوند. 

این روتر را می‌توانید در حالت‌های مختلف نشسته و ایستاده روی میز یا مکان‌های مسطح دیگر قرار دهید.

درگاه‌های روتر طوری طراحی شده‌اند که از بیرون اصلا دیده نمی‌شوند و کابل‌ها به شکل زیبایی درون بدنه روتر می‌روند. یکی از مشکلات روترهای فعلی؛ کابل‌ها و درگاه‌هایی است که قابل پنهان کردن نیستند.

این روتر واقعا شیک و مینیمالی طراحی شده است. نمی‌دانیم به تولید انبوه می‌رسد یا خیر ولی به هر حال می‌تواند طراحی روترهای آینده را متحول کند.

با هم عکس‌هایی از این روتر زیبا را مشاهده کنیم:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا