اخبار ایرانگالری عکس

افتتاح اولین گیم‌نت ROG در ایران با مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات گیمینگ ایسوس (گالری عکس)

ایسوس ایران به طور رسمی از اولین گیم‌نت و گیم‌ سنتر ROG خود در ایران رونمایی کرد.

این گیم سنتر در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده است و به طور کامل تمام تجهیزات آن از برند ROG ایسوس است. این گیم‌نت شامل یک سالن اصلی و چند سالن اختصاصی VIP به همراه کافی‌شاپ است.

گیمرها و علاقه‌مندان بازی می‌توانند در این گیم‌نت دور هم جمع شوند و پای ده‌ها کامپیوتر پی‌سی رده بالای گیمینگ ایسوس نشسته و بازی‌های دلخواه خود را آنلاین انجام دهند.

دیروز این گیم‌نت به طور رسمی توسط مدیران ایسوس ایران رونمایی و افتتاح شد.

اگر مانند من زیاد اهل بازی و گیم و مادینگ و اورکلاک و بستن سیستم‌های خفن هم نباشید؛ به محض اینکه وارد این گیم‌نت شوید؛ رنگ‌ها و کیس‌ها و سیستم‌ها شما را مسحور خواهند کرد و حس بازی کردن پیدا خواهید کرد.

در مراسم رونمایی از این گیم‌نت، دو هدست فوق پیشرفته جدید ایسوس نیز رونمایی و معرفی گردیدند.

به علاوه، بچه‌های تیم مادینگ ایران (PCMOD) کیس زیبای GOD OF WAR خود را معرفی و مشخصات سخت‌افزاری‌اش را بررسی کردند. 

از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مراسم افتتاح اولین گیم‌نت ROG ایران می‌توان به اورکلاک یک سیستم با نیتروژن اشاره کرد.

ترشح آدرنالین کنار شاخ‌های گیم ایران

به گفته ایسوس، برند ROG اولین برند گیمینگ در جهان است که تمامی قطعات و تجهیزات گیمینگ را به طور کامل عرضه می‌کند و حرفه‌ای‌ترین کلاکرها و گیمرها از محصولات این برند استفاده می‌کنند.

از آن‌جایی که هرکجا باشیم و هرکجا دعوت‌مان کنند؛ باید سراغی هم از شبکه بگیریم؛ با پرس‌وجو از مدیر این گیم‌نت متوجه شدیم یک پهنای‌باند ۵۰ مگابیت اختصاصی از مخابرات برای این گیم سنتر کشیده شده است و سرورها و روترهای ایسوس مدیریت و اولیت‌بندی سیستم‌ها را در داخل خود مجموعه برعهده دارند.

سرعت شبکه این سیستم‌ها بسیار بالا و در حد مورد انتظار گیمرها بود تا به راحتی بتوانند آنلاین بازی کنند و هیچ‌یک به مشکل تاخیر یا لگ گرفتار نشوند.

از شما دعوت می‌کنیم تصاویری از اولین گیم سنتر ایسوس در ایران و مراسم افتتاح رسمی آن را مشاهده کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫4 دیدگاه ها

    1. سی اسکو یا کانتر یه بایزه واقاع محبوب خوبه که تویه استیم بیشترین استفادرو داره و بازی هایه دیگه هم میشه هر کسی سلیقه داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا