اخبار ایران و جهان

با این گجت قدرت وای‌فای‌تان را چند برابر کنید!

راه‌حل‌های تقویت‌کننده وای‌فای خانگی زیادی در بازار مطرح است؛ از نصب روترهای تقویت‌کننده دوم تا آنتن‌های پرقدرت. اما این محصول با تمامی راه‌حل‌ها متفاوت است و خیلی سریع و ساده می‌تواند قدرت وای‌فای خانگی را چند برابر کند. در واقع، این محصول جایگزین همان تکنیک معروف و قدیمی ورقه‌های آلومینیومی اطراف روتر است.

این محصول یک تقویت‌کننده مستقیم وای‌فای از شرکت hammacher است. همانند یک لایه محافظ عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد سیگنال‌های فرکانس‌های رادیویی شبکه بی‌سیم در جهت‌های بی‌استفاده منتشر شوند و در عوض در مسیرها و جهت‌هایی که دستگاه‌ها به طور مستقیم قرار گرفتند؛ منتشر خواهند شد. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و کافی است روتر بی‌سیم خود را به جای قرار دادن روی میز یا نصب روی دیوار، روی این تقویت‌کننده قرار دهید.

این تقویت‌کننده همانند یک آنتن قوی عمل می‌کند و باعث می‌شود سیگنال‌ها در جهت‌های کور و ضعیف خانه منتشر شوند. برخلاف تقویت‌کننده‌های وای‌فای الکترونیکی که تنظیمات و نصب سختی دارند، استفاده از این تقویت‌کننده بسیار ساده است. درون آن یک فناوری انحصاری هفت لایه‌ای استفاده شده که باعث جلوگیری از هدررفت سیگنال‌ها می‌شود و می‌تواند تا ۵۰ درصد محدوده پوشش‌دهی روتر را افزایش دهد. از دیگر مزایای این تقویت‌کننده کاهش نویز، تاخیر، کاهش زمان بافر و جلوگیری از سکته‌های آنی در استریم محتوای مالتی‌مدیا است.

این تقویت‌کننده بدون نیاز به برق کار می‌کند و حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد. قیمت این محصول ۶۰ دلار اعلام شده است که شاید کمی گران باشد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا