اخبار ایران

تعرفه‌های اینترنت ایرانسل برای حج امسال اعلام شد؛ روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان برای هر نفر

امروز سایت ایرانسل تعرفه‌های اینترنت برای حجاج ایرانی مراسم حج امسال را اعلام کرد. ایرانسل روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان به هر نفر از حجاج می‌دهد. 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ تعرفه مکالمه مشترکانی که از رومینگ بین‌المللی ایرانسل در سفر حج استفاده می‌کنند به ازای تمامی مکالمات اعم از داخلی، مکالمه با ایران و دریافت مکالمه برابر با ۵۹۹ تومان و برای ارسال پیامک ۲۹۹ تومان و دریافت پیامک رایگان است. همچنین تعرفه استفاده از خدمات دیتای مشترکان ایرانسل به ازای هر مگابیت، درصورتی که از بسته‌ها و یا اینترنت هدیه خود استفاده نکنند ۲۹۹ تومان درنظر گرفته شده است. 

بسته‌های یک هفته‌ای ارائه شده برای زائران در حجم‌های ۳۰۰ و ۶۰۰ مگابایت با قیمت‌های ۳۰ و ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. مشترکانی که قصد استفاده از بسته‌های ۳۰۰ مگابایت را دارند می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۲*۳*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره ۱ مربع) و مشترکانی که قصد استفاده از بسته‌های ۶۰۰ مگابایتی را دارند می‌توانند با شماره گیری کد دستوری#۲*۲*۳*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۳ ستاره ۲ ستاره ۲ مربع) بسته‌های مدنظر خود را در اختیار داشته باشند. 

مشترکان این اپراتور که سال جاری به حج مشرف می‌شوند، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۱۱* از ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان روزانه استفاده کنند. 

ایرانسل راهنمای کامل استفاده از بسته‌های اینترنتی در مراسم حج امسال و فعال‌سازی رومینگ و دیگر خدمات خود را در این صفحه آموزش داده است. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا