اخبار ایران

کاهش ۹۲ درصدی تعرفه اینترنت همراه اول در حج ۹۶

همراه اول طی اطلاعیه‌ای گفت برای مراسم حج امسال تعرفه مکالمه ۷۲ درصد و تعرفه پیامک و اینترنت همراه تا ۹۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش روابط عمومی همراه اول و اطلاعیه منتشر شده روی سایت این شرکت؛ در مراسم حج امسال تعرفه مکالمات داخلی و با ایران به ازای هر دقیقه از ۲۰۰۰ تومان به ۵۴۹ تومان، مکالمه دریافتی از ۲۰۰۰ تومان به ۶۴۹ تومان، تعرفه ارسال پیامک از ۲۰۰۰ تومان به ۱۴۹ تومان کاهش یافته و دریافت پیامک در کشور عربستان همچون گذشته رایگان است. تعرفه هر مگابایت اینترنت همراه نیز با ۹۲ درصد تخفیف، از ۲۰۰۰ تومان به ۱۴۹ تومان رسیده است.

همراه اول تأکید کرده بسته های اینترنتی در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل غیرقابل استفاده بوده و هزینه بر اساس مگابایت محاسبه می شود. کاربران در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت گوشی، باید گزینه «دیتا رومینگ» گوشی خود را غیر فعال کنند.

مشترکین همراه اول می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه‌ای رومینگ بین‌الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه یا نام کشور موردنظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.

دیروز نیز شرکت ایرانسل تعرفه‌های خدمات ارتباطی خود برای مراسم حج ۹۶ را اعلام کرد و از کاهش برخی از نرخ‌ها خبر داد. ایرانسل به هر مشتری خود در حج امسال ۱۰ مگابایت اینترنت روزانه رایگانه هدیه می‌دهد. 
 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا