اخبار ایران

پنجمین رویداد ارایه استارتاپ‌‌های حوزه سلامت و محیط‌ زیست برای جذب سرمایه برگزار می‌شود

پنجمین رویداد استارتاپ دمو ویژه استارتاپ‌های حوزه سلامت و محیط زیست برای جذب سرمایه‌گذار در شهریورماه برگزار می‌شود. مرکز فن‌بازار ملی ایران با اعلام این خبر؛ گفت این استارتاپ دمو در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. 

يكي از خلأهای زیست بوم نوآوری و استارتاپی كشور، نبود فرصت‌ها و بسترهاي جذب سرمايه است كه رويدادهاي استارتاپ دمو تلاش دارد اين زمينه را براي شركت‌های نوپا و استارتاپ‌ها براي سرمايه‌پذيری از يك طرف و برای سرمايه‌گذاران براي بررسي شركت‌های آماده و دارای ظرفيت سرمايه گذاری از سوی ديگر فراهم نمايد.

مرکز فن‌بازار ملی ایران هدف اصلی این رویداد را مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبان ایده و استارتاپ­‌ها با سرمایه‌­گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ­‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ­‌ها) برگزار می­‌شود و استارتاپ­‌ها می­‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

 سرمایه­‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ­‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاري جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و … به ارزيابي آنها پرداخته و براي سرمايه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند كرد.

متقاضيان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سايت اينترنتی مركز فن بازار ملي ايران مراجعه یا با شماره تلفن ۷۶۲۵۱۲۳۱ و شماره تلفن‌های ۱۶-۶۶۰۸۳۰۱۵ تماس حاصل نمايند. فرم ثبت‌نام و پوستر رویداد از این لینک قابل دانلود است. مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ۲۷ مردادماه است. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا