اخبار ایران

بسته‌های جدید بلندمدت اینترنت موبایل ایرانسل معرفی شدند

ایرانسل ۱۲ بسته اینترنت همراه مدت‌دار جدید معرفی کرد. این بسته‌های بلندمدت در بازه‌های زمانی ۳، ۶ و ۱۲ ماهه با حجم‌های ۹ تا ۱۲۰ گیگابایتی هستند.

ایرانسل در اطلاعیه خود می‌گوید کاربران می‌توانند با این بسته‌ها از سریع‌ترین اینترنت همراه ایران استفاده کنند. این بسته‌ها با بازه زمانی و حجمی متنوعی ارایه می‌شوند تا هر کاربری برحسب نیاز خود یک بسته را انتخاب و فعال کند. 

بسته‌‌های سه ماهه جدید اینترنت ایرانسل شامل بسته‌‌های ۹، ۱۸، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۷۲ گیگابایتی هستند. بسته‌‌های ۶ ماهه در حجم‌‌های ۱۸، ۳۶ و ۴۸ گیگابایتی و بسته‌‌های ۱۲ ماهه نیز در حجم‌‌های ۷۲، ۹۶ و ۱۲۰ گیگابایتی ارائه شده‌‌اند.

برای اطلاع بیشتر درباره بسته‌های جدید اینترنت ایرانسل می‌توانید به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/packages مراجعه کنید. فعال‌‌سازی این بسته‌‌ها با شماره‌‌گیری کد دستوری *۵۵۵*۵# (ستاره ۵۵۵ ستاره ۵ مربع) یا با استفاده از نرم‌‌افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز امکان‌‌پذیر است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا