اخبار ایران

اپلیکیشن کتآپ KetApp را در نمایشگاه کتاب دانلود و گوشی آنر ۹ لایت هدیه بگیرید

رپورتاژ آگهی: کتاَپ (KetApp) اولین سامانه آنلاین امانت کتاب در ایران، با پشتیبانی و حمایت برند گوشی هوشمند آنر (Honor) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می کند.

برند آنر که اخیرا از گوشی آنر ۹ لایت خود رونمایی کرده است با برخورداری از قابلت نمایش تمام صفحه، امکان مطالعه ساده‌تر و دسترسی بهتر به اپلیکیشن کتآپ را برای دارندگان این گوشی فراهم کرده است.

برند آنر که به دلیل قیمت مناسب و امکانات ویژه گوشی‌های هوشمند مناسب با نیازهای نسل جوان طراحی شده، به صورت ویژه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد و با معرفی و نمایش اپلیکیشن کتاپ به افرادی که در این مدت در غرفه آنر و کتآپ حضور یابند هدایای ویژه‌ای اهدا می‌کند.

۱۰ گوشی آنر ۹ لایت، ۱۰ عدد هدفون اسپورت و … تنها بخشی از هدایایی است که در مدت برگزاری نمایشگاه هر روز از سوی آنر به علاقمندان کتاب و کتابخوانی اهدا می‌شود.

آنر برندی پیشرو و مستقل در عرصه گوشی‌های هوشمند متعلق به گروه هواوی است. این برند با شعار «برای شجاعان» تجربه کاربری برتر، الهام‌بخشی و شکوفایی خلاقیت را عرضه می‌کند و به جوانان برای نیل به آرزوهای‌شان قدرت می‌دهد.

آنر با نشان دادن شجاعت در متفاوت انجام دادن کارها، ارایه آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها برای مشتریان راه خود را پیش گرفته است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا