اخبار ایران

نمایشگاه الکامپ اوایل مرداد با سالن‌های الکام‌استارز، الکام‌گیمز و الکام‌ترندز برگزار می‌شود

کمتر از یک ماه دیگر به شروع نمایشگاه الکامپ باقی مانده است.

الکامپ ۲۴ از ۶ الی ۹ مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

پارسال، برای اولین سال نمایشگاه الکامپ به جای فصل پاییز و آذرماه، در تابستان و اوایل تیرماه برگزار شد. نتایج خوب این دوره و رضایت شرکت‌کننده‌ها باعث شده تا دوباره نمایشگاه الکامپ وسط فصل داغ تابستان برگزار شود.

قرار بود امسال نمایشگاه تلکام هم با نمایشگاه الکامپ همزمان برگزار شود ولی فعلا این توافق صورت نگرفته است و نمایشگاه تلکام در جای همیشگی خودش، مهرماه برگزار می‌شود.

در نمایشگاه الکامپ امسال هم می‌توانیم شاهد حضور صدها شرکت استارتاپی و کسب‌وکار نوپا در سالن الکام‌استارز باشیم. الکام استارز در چند نمایشگاه الکامپ اخیر، بهترین و پربازدیدترین سالن نمایشگاه بوده و همیشه شلوغ و پرسروصدا است.

سالن دیگر نمایشگاه امسال، الکام‌ترندز خواهد بود. الکام‌ترندز در ۶ محور اصلی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، بلاک‌چین و رمز ارزها، رایانش ابری، پردازش موازی و ابر پردازشگرها و اینترنت اشیا برگزار می‌شود. به دلیل اهمیت کلان داده‌ها (Big Data) امسال نیز بخشی به این موضوع اختصاص داده خواهد شد. احتمالا این سالن هم دیدنی خواهد بود.

الکام‌گیمز، سالن و پاویون دولتی‌ها، سالن‌های اپراتورهای موبایل و خارجی‌ها هم مانند همیشه در الکامپ ۲۴ حضور خواهند داشت.

ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ تمام شده و بیش از ۶۰۰ شرکت آماده حضور در این نمایشگاه هستند. پیش‌بینی می‌شود مانند سال گذشته؛ امسال هم شاهد اشغال شدن کل نمایشگاه بین‌المللی تهران توسط الکامپ باشیم.

حتما با نزدیک شدن به زمان برگزاری این نمایشگاه و انتشار خبرهای بیشتر درباره آن؛ ما هم روی سایت شبکه‌چی گزارش‌های مفصل‌تری منتشر می‌کنیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا