اخبار ایران

نسل جدید ضدویروس‌های پاندا با نام Panda Dome در ایران معرفی و عرضه شدند

فروشگاه آنلاینکد از ورود و عرضه نسل جدید ضدویروس‌های پاندا با نام برند Panda Dome در ایران خبر داد.

ضدویروس‌های سال ۲۰۱۸ شرکت پاندا سکوریتی با نام Panda Dome و در چند نسخه عرضه شدند.

به گفته پاندا، محصولات امنیتی Panda Dome یک راه‌کار جدید و ۱۰۰ درصد قابل تنظیم برای محافظت از داده‌ها و جلوگیری از وقوع حملات در سال ۲۰۱۸ است.

این محصولات امکان وب‌گردی امن، انواع ابزارهای متناسب با زندگی آنلاین، مازول‌های اختیاری مورد نیاز کاربران و امکان استفاده از هوش مصنوعی و کلان داده را برای تمام افراد خانواده فراهم می‌کند.

تفاوت نسخه‌های Panda Dome

مدل «Essential» این محصولات برای افرادی می‌خواهند از اینترنت به صورت امن استفاده و از شبکه‌های وای‌فای خود محافظت کنند؛ طراحی شده است.

مدل «Advanced» به سمت مرحله‌ای از زندگی که در آن مردم به صورت آنلاین به اینترنت متصل می‌شوند و نگران امنیت کل خانواده هستند؛ حرکت می‌کند.

نسخه‌های «Complete» و «Premium» با هدف حفاظت از اطلاعات در برابر انواع حملات و حفظ امنیت و حریم خصوصی در چندین دستگاه هدف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، برنامه «Premium» شامل نسخه کاملی از ویژگی وب‌گردی آزاد با بیش از ۲۰ مکان مجازی برای تضمین حفظ حریم خصوصی کامل، به لطف تونل داده‌های خصوصی، همراه با بسیاری از مزایای دیگر است.

شرکت پاندا سکوریتی برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران؛ ماژول‌هایی را تدارک دیده که می‌توانند به نسخه‌های بالا افزوده شوند و برحسب نیاز و علاقه کاربران به کار گرفته شوند.

برای مثال، ماژول اینترنت آزاد می‌تواند قابلیت‌های وب‌گردی کاربران را افزایش دهد و سطح امنیتی بالاتری فراهم کند. به علاوه، دو ماژول دیگر به نام‌های CleanUp و TotalCare نیز برای استفاده آماده هستند.

در ضدویروس‌های جدید پاندا شاهد تغییراتی در رابط کاربری و برخی ویژگی‌ها هستیم. این محصولات امنیتی با استفاده از کلان داده و هوش مصنوعی سعی می‌کنند حملات و تهدیدات اینترنتی را پیش از وقوع آن‌ها تشخیص و بلوکه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده قیمت نسخه‌های مختلف Panda Dome به فروشگاه آنلاینکد مراجعه کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. فروشگاه اینترنتی آنلاینکد قویترین سایت محصولات امنیتی هستش که من ازشون خرید میکنم همه محصولات اورجینال است و کالای فیک ندارن این سایتشه
    Onlinecode.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا