اخبار ایران

ایرانسل قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE را کاهش داد و بسته‌های جدید عرضه کرد

همان‌طور که برخی از کاربران سایت گزارش داده بودند؛ ایرانسل امروز طی اطلاعیه‌ای رسما از کاهش تعرفه بسته‌های اینترنت TD-LTE خبر داد.

به علاوه، ایرانسل بسته‌های متنوع‌تری برای اینترنت ثابت نسل چهار ارایه کرده است تا کاربران بتوانند با انعطاف‌پذیری کامل براساس نیاز و میزان مصرف خود، یک بسته را خریداری کنند.

یکی از مشکلات اینترنت TD-LTE در ابتدای عرضه این سرویس، هزینه گران بسته‌های آن نسبت به اینترنت همراه ۴G LTE بود ولی اکنون کاربران نی‌گویند خرید بسته‌های TDD ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

ایرانسل می‌گوید، کاربران با خرید بسته‌های با بازه زمانی یک ماه و بیشتر، می‌توانند به میزان دو برابر حجم بسته در روز، مصرف شابنه رایگان از ساعت ۲ الی ۷ صبح داشته باشند. 

ایرانسل در طرح جدید خود از بسته‌های ۲ گیگابایتی هفتگی تا ۱۰۰۰ گیگابایتی یک ساله ارایه کرده است تا کاربران با توجه به الگوی مصرفی یک بسته را خریداری کنند. قبلا بسته‌های TD-LTE با حجم مصرف پایین عرضه نمی‌شد و کاران مجبور بودند بسته‌های با حجم بالا خریداری کنند که بخشی از حجم بسته بی‌مصرف باقی می‌ماند.

بسته‌های متنوع‌تر با حجم بیشتر

با نگاهی به صفحه خرید بسته‌های اینترنت TD-LTE شرکت ایرانسل، متوجه می‌شویم این اپراتور بسته‌های جدید را برای هم دو سیم‌کارت دائمی و اعتباری TD-LTE ارایه می‌دهد. چندی پیش، ایرانسل از سیم‌کارت‌های دائمی اینترنت ثابت نسل چهار رونمایی کرد و اکنون عرضه این سیم‌کارت‌ها آغاز شده است.

به علاوه، تعداد بسته‌های TDD این اپراتور بسیار بیشتر و متنوع‌تر شده است. این بسته‌ها در بازه زمانی یک هفته تا یک ساله عرضه می‌شوند و همان‌طور که ایرانسل در اطلاعیه‌اش گفته بود؛ از بسته‌های ۲ گیگابایت هفتگی به قیمت ۷۰۰۰ هزار تومان شروع می‌شوند و تا بسته‌های سالانه ۳ هزار گیگابایت ادامه پیدا خواهند کرد.

بسته‌های ماهیانه این شرکت نیز از حجم ۱۵ گیگابایت آغاز شده و تا ۳۰۰ گیگابایت ادامه خواهد داشت. در بسته‌های ۳۰۰ گیگابایت، حجم مصرف روزانه ۱۰۰ گیگابایت و مصرف شبانه هدیه ۲۰۰ گیگابایت خواهد بود.

کاربران اینترنت TD-LTE در شبکه‌های مجازی می‌گویند هزینه بسته‌های اینترنت ثابت نسل چهار بهتر از گذشته و ارزان‌تر از بسته‌های اینترنت همراه ۴.۵G شده است.

گفتنی است ایرانسل سرویس اینترنت TD-LTE خود را تا حداکثر سرعت ۸۰ مگابیت در بیش از ۱۴۵ شهر ایران عرضه می‌کند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا