اخبار ایران

قیمت‌های ایران اسمارت‌فون‌های زیبا و اقتصادی آنر ۷C و ۷A مشخص شدند

قیمت‌های نهایی دو گوشی زیبا و اقتصادی آنر ۷C و ۷A در بازار ایران اعلام شد.

به نظر می‌رسد در وضعیت کنونی بازار موبایل ایران که هم گوشی با کیفیت خوب، بسیار کم یافت می‌شود و هم قیمت‌های نجومی و بسیار بالایی دارند؛ عرضه دو اسمارت‌فون خوش قیمت می‌تواند برای کاربران طرفدار گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت خبر خوشی باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آنر در ایران، آنر ۷سی (Honor 7C) با قیمت کم‌تر از ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان (یک میلیون و هشتصد هزار تومان) و آنر ۷اِی (Honor 7A) با قیمت کم‌تر از  ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان (یک میلیون و پانصد هزار تومان) در فروشگاه‌های اینترنتی و بازارهای موبایل در سطح شهر عرضه می‌شود.

این گوشی‌ها از سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسبی سود برده و با گارانتی ۱۸ ماهه رسمی به خریداران تحویل داده خواهند شد.

هر دو اسمارت‌فون از طراحی ظریف و زیبایی سود برده و به قابلیت‌هایی مانند فیس آنلاک برای باز کردن قفل صفحه‌نمایش گوشی مجهز شدند. به علاوه، به اسکنر اثر انگشت مجهز شدند.

مشخصات گوشی‌های خوش‌‌قیمت آنر

 Honor 7A از صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با استاندارد کم‌حاشیه  آنر به نام FullView‌ و نسبت طول به عرض تصاویر  ۱۸ به ۹ بهره‌ می‌برد و رزولوشن فول اچ‌دی را در مقابل شما قرار خواهد داد.

Honor 7C‌ نیز صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر یعنی ۵.۹۹ اینچی را با همین استاندارد و نسبت ابعاد مشابه برای طرفداران اسمارت‌فون‌های بزرگ‌تر است.

 Honor 7A از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که مدهای متفاوت و افکت‌های مختلف را در دسترس کاربران قرار داده است.

به این ترتیب، می‌توانید از گزینه فعال‌سازی HDR (داینامیک رنج گسترده)، عکس‌برداری پانوراما، ایجاد واترمارک و حتی قابلیت زیباسازی چهره افراد استفاده کرده و خروجی حرفه‌ای و جذابی را در قالب استفاده از سنسور دوربینی با رزولوشن بالا، در مقابل داشته باشید.

Honor 7C از این مرحله نیز فراتر رفته و ترکیب دوربین دوگانه را در قالب کنار هم قرار دادن دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی پیش روی شما قرار خواهد داد.

به این ترتیب، امکان استفاده از افکت بوکه نظیر آنچه در دوربین‌های دیجیتالی شاهد هستیم فراهم خواهد شد. قابلیتی نظیر فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز امکان فوکوس روی سوژه را در مدت زمان قابل توجه ۰.۳ ثانیه‌ای فراهم می‌کند. این محصول نیز امکان استفاده از مدها و افکت‌های متفاوت را فراهم می‌کند.

در بعد عکس‌برداری سلفی نیز Honor 7A و Honor 7C از دوربینی با سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که امکان تنظیم میزان نور فلش را از طریق راهکاری نرم‌افزاری فراهم می‌کند.

هر دو گوشی هوشمند یادشده برند آنر از اندروید ۸.۰ به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برند که گزینه‌هایی بروز و کاربرپسند در دنیای گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫3 دیدگاه ها

    1. طبق گفته روابط عمومی نمایندگی آنر در ایران؛ تمامی سایت‌ها و فروشگاه‌های رسمی باید با چنین قیمت‌هایی گوشی‌ها را عرضه کنند

      1. اگر با این قیمت ها اون هم تو ایران و تو فروشگاههای اینترنتی و به فروش برسه که خیلی عالیه ولی من چشمم اب نمیخوره که با این قیمت به فروش برسه هرچند با این مشخصات قیمتش بیشتر از این نباید بشه ولی الان که وضع ارزی کشور خرابه همینم خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا