اخبار ایران

آخرین مهلت مبین‌نت به مشترکان تهرانی و کرجی برای ارتقای اینترنت وایمکس به TD-LTE

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد به دلیل الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان متولی اصلی صنعت ارتباطات کشور، این شرکت موظف به جمع‌آوری آنتن‌های وایمکس خود و خاموش نمودن این شبکه‌ در شهرهای تهران و کرج شده است.

در نتیجه مشترکین وایمکس این شرکت در شهرهای فوق که تاکنون اینترنت خود را به TD-LTE ارتقاء نداده‌اند، مدت‌زمان محدودی فرصت دارند تا با استفاده از شرایط ویژه، مودم خود را تعویض کرده و جدیدترین فناوری اینترنت بی‌سیم ثابت را تجربه نمایند.

مبین‌نت تأکید کرد باتوجه به اینکه فناوری وایمکس مدت زیادی است که منسوخ‌شده و قابلیت توسعه‌ی شبکه ندارد، این شرکت فناوری TD-LTE را جایگزین آن کرده است که می‌تواند سرعت چند برابری را هم در دانلود و هم در آپلود برای مشترکین فراهم کند.

ضمانت پنج‌ساله‌ی بازگشت وجه نیز سیاست جدید مبین‌نت برای ایجاد اطمینان از کیفیت فناوری TD-LTE برای مشترکین خود است که نشان می‌دهد امکانات فناوری جدید تا چندین سال قابل استفاده خواهد بود.

به‌همین دلیل باتوجه به عدم امکان ارائه‌ی اینترنت در آینده‌ای نزدیک، صمیمانه از مشترکین خود درخواست کرده است، از شرایط درنظرگرفته‌شده استفاده کرده و مودم خود را ارتقاء دهند. مشترکین وایمکس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مبین‌نت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۱۵۷۵ تماس حاصل نمایند.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. 😏مبین نت تا ۵ سال میخاد پول دستگاه استفاده شده رو پس مردم بده😅😅اگه راست میگه بیاد پول اون دستگاهی رو ک مردم وقتی همه جا مودم رایگان بود اومدن ب قیمت گزافی ازشون خریدن و بعد یک سال ک گذشت کلا بلا استفاده ش کردن و ب مردم پس بدن.
    کلاه بردارهای جیب بر

  2. مبین نت اصلا خوب نیست هر روز ی بازی جدید درمیاره ب اسم طرح و مدل نسل جدید شما رو وادار ب پرداخت هزینه های سنگین میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا