اخبار ایران

بسته‌های اینترنت ویژه ماه مبارک رمضان رایتل

رایتل دو بسته اینترنت مقرون‌به‌صرفه ویژه ماه مبارک رمضان فعال کرده است.

مشترکان این اپراتور می‌توانند با هزینه کمتری از حجم بیشتری اینترنت سود ببرند فقط اعتبار این بسته‌ها در مدت ماه مبارک رمضان است.

بسته اول رایتل برای ماه مبارک رمضان، ۱۰۰۰ مگابایت = ۱۰۰۰ تومان است. مشترکین رایتل می‌توانند تا ۱۴ خردادماه، با پرداخت هزار تومان ۱۰۰۰ مگابایت اینترنت خریداری کنند. در این طرح هر مشترک تنها یک بار امکان خرید این بسته را در طول ماه مبارک رمضان دارد.

بسته دوم رایتل ویژه ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت دوره‌ای ماه مبارک رمضان است. مشترکین این اپراتور می‌توانند تا ۱۶ خرداد ماه با پرداخت ۱۰ هزار تومان به مدت یک ماه از ۲۰۰ مگابایت اینترنت به صورت روزانه (مجموعا ۶ گیگابایت در دوره ۳۱ روزه) استفاده کنند.

این بسته‌های برای مشترکین دائمی، اعتباری و دیتای رایتل عرضه شده‌اند و قیمت‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

به علاوه، مشترکان این اپراتور در طول ماه مبارک رمضان می‌توانند به طور رایگان نواهای مورد علاقه خود را در اپلیکیشن «هم‌نوا» استریم یا دانلود و آفلاین گوش کنند. علاوه بر حق اشتراک روزانه رایگان، حجم اینترنت مصرفی این اپلیکیشن در ماه مبارک رمضان هم رایگان شده است.

رایتل چندین «راینواز» مناسبتی هم به طور رایگان برای تمام مشترکین خود فراهم کرده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا