اخبار جهان

دو روتر لینک‌سیس در فهرست بهترین روترهای بی‌سیم سایت گجت‌ریویو

سایت گجت‌ریویو که یکی از معتبرترین سایت‌های بررسی محصولات دیجیتالی است؛ ۵ روتر بی‌سیم برتر دنیا در سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد که دو روتر این فهرست از شرکت لینک‌سیس هستند. 

در این فهرست روتر بی‌سیم EA9500 به عنوان بهترین روتر از نظر محدوده پوشش‌دهی و روتر WRT3200ACM به عنوان بهترین روتر خانگی معرفی شده‌اند. دیگر روترهای بی‌سیم این فهرست؛ TP-Link Archer C9 به عنوان بهترین روتر اقتصادی، Netgear Nighthawk X6 بهترین روتر AC و AmpliFi HD Mesh Wi-Fi بهترین روتر مش وای‌فای مخصوص بازی انتخاب شدند. ما در سایت شبکه‌چی؛ در مقالات متعددی این روترها را معرفی و جزو بهترین روترهای سال ۲۰۱۷ معرفی کردیم. 

به گزارش سایت گجت‌ریویو؛ این گزینش بر مبنای سه مؤلفه «قدرت سیگنال»، «امکانات کاربری» و «قیمت» انجام شده است. گجت‌ریویو می‌گوید: «تمام روترهای این فهرست در هر سه این مشخصه‌ها جزو بهترین‌های بازار بوده و عملکری بی‌نظیر، قیمتی مناسب و مجموعه وسیعی از امکانات را دارا هستند تا کاربران بتوانند مطابق نیاز محل کار یا سکونت خود آن را شخصی‌سازی کنند.»

روتر بی‌سیم WRT3200ACM که به عنوان بهترین روتر بی‌سیم خانگی شناخته شده است؛ از محصولات سری WRT لینک‌سیس با طراحی قدیمی و آشنای روترهای این شرکت است. سرعت این روتر ۳۲۰۰ مگابیت بر ثانیه و مجهز به فناوری MU-MIMO است. از یک پردازنده پرقدرت دو هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز سود می‌برد و یک وای‌فای پایدار و موثر برای تمام خانه ایجاد می‌کند. 

روتر بی‌سیم EA9500 نیز یکی از شاخص‌ترین روترهای بی‌سیم دنیا است که سرعت بی‌نظیر ۵۴۰۰ مگابیت بر ثانیه را روی سه باند فرکانس رادیویی به نمایش می‌گذارد و از نظر درگاه‌های ارتباطی LAN کاملا مجهز شده است. هشت آنتن خارجی پرقدرت دارد که باعث می‌شوند یک محدوده وسیع چند صد متری به طور کامل با شبکه بی‌سیم پوشش‌ داده شود و چندین دستگاه بتوانند به طور همزمان استریم ویدیو یا بازی انلاین داشته باشند. دیگر کاربران هم می‌توانند بدون افت سرعت و کیفیت سیگنال‌های وای‌فای وب‌گردی کنند. 

جالب است که در فهرست بهترین روترهای بی‌سیم سال ۲۰۱۷ سایت گجت‌ریویو از شرکت‌های معتبری مانند ایسوس و دی‌لینک یا روترهای مش وای‌فای معروفی مانند روتر گوگل خبری نیست!

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا