اخبار جهان

ایسوس Lyra Voice برنده جایزه طراحی iF Desing شد

امسال محصولات ایسوس موفق شدند ۲۲ جایزه مهم موسسه iF Desing را برنده شوند. این جوایز در بخش‌های مختلف و برای محصولات گوناگونی است که این شرکت طی یک سال اخیر معرفی کرده است.

در مجموع ۶۳۵۷ محصول از ۵۲ کشور جهان در این مسابقه شرکت کردند که محصولاتی از ایسوس در زمینه گیمینگ، لپ‌تاپ، قطعات کامپیوتری، ارتباط از راه دور، تلویزیون، دوربین و سلامت/درمان برنده جوایز طراحی iF Desing شدند.

در میان این جوایز می‌توان به بلندگوی هوشمند و مش وای‌فای Lyra Voice اشاره کرد. روتر بی‌سیمی سه بانده که از استاندارد ۸۰۲.۱۱ac پشتیبانی می‌کند و مجهز به دستیار صوتی الکسا و بلندگوی بلوتوثی است.

این محصول به طور کامل می‌تواند با دستگاه‌های اینترنت اشیا و خانه هوشمند تعامل برقرار کند و از سوی دیگر تقویت‌کننده و رابط دستگاه‌ها با روترهای مش وای‌فای ایسوس باشد.

دستگاه Lyra Voice در رده AC2200 عرضه شده و از فناوری‌ها و راه‌کارهایی مانند AiMesh ایسوس برای ساخت یک شبکه مش وای‌فای، AiProtection Pro برای تامین امنیت شبکه و دستگاه‌ها، MIMO 3×3 و فناوری‌های اختصاصی ایسوس برای بهبود صدا سود می‌برد.

طراحی متناسب با دکوراسیون خانه

ایسوس Lyra Voice یک دستگاه چندکاره است و می‌تواند نقشی اساسی در زندگی دیجیتالی آینده کاربران ایفا کند.

طراحی این بلندگو روتر بی‌سیم بسیار قابل توجه است. کاملا با استایل خانه‌های هوشمند و دکوراسیون خانه‌ها هماهنگ می‌شود. در پنل بالایی خود چندین کلید برای مدیریت دستگاه و در پشت از دو درگاه اترنت LAN یک گیگابیتی سود می‌برد.

بافت این بلندگوی شیک شبیه پارچه است تا از دور نمایی بسیار دیدنی به خود بگیرد.

لپ‌تاپ‌های زن بوک (Pro 15/14 (UX580/480، زن‌ بوک (۱۳/۱۴/۱۵ (UX333/433/533، روبات Zenbo Junior، مادربرد Prime Z390-A، مادربرد ROG Maximus XI Formula، نمایشگر CG32UQ، خنک‌کننده ROG Ryujin 360، هدست ROG Delta، صفحه‌نمایش ROG Strix Scope، هارد اکسترنال ASUS FX (EHD-A1T/A2T) و پوشیدنی VivoWatch BP ایسوس از دیگر محصولاتی هستند که برنده جایزه طراحی سال ۲۰۱۹ موسسه iF Desing شدند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا