اخبار جهان

زنی که می‌خواست مودم را بگیرد توسط دوستش کشته شد

پلیس شهر فلوریدا گزارش داد مجادله و درگیری دو دختر بر سر مودم منجر به قتل شده است.

آلیسون دیابین ۲۲ ساله با یکی از دوستان خود در آپارتمانی زندگی می‌کرده است. ظاهرا آن‌طور که پلیس گزارش داده است؛ بین او و دوستش بحثی در می‌گیرد به‌طوری‌که هیجان‌ژده می‌شوند.

دوست دیابین می‌خواهد باتری مودم را شارژ کند. به همین دلیل مودم را در دست گرفته و دایما در هوا می‌چرخاند و استدلال می‌آورد اما در این بین مودم در هوا حرکت کرده و نزدیک است به یک بچه بخورد.

دیابین سعی می‌کند مودم را از دست دوستش بگیرد ولی با مشت و ضربه‌های ناگهانی او روبرو می‌شود که در نهایت روی زمین افتاده و جان خود را از دست می‌دهد.

تحقیقات درباره این قتل و انگیزه و نحوه آن هنو ادامه دارد ولی برای پلیس فلوریدا بسیار تعجب‌برانگیز است که یک مودم سبب درگیری و قتل میان دو دختر می‌شود.

کشتن برادر سر اتصال به وای‌فای

چند ماه پیش هم خبری منتشر کردیم که در امریکا دو برادر سر اتصال به وای‌فای با یکدیگر درگیر شده و یکی از آن‌ها کشته می‌شود.

این اتفاق در شهر لومینستر ماساچوست رخ داده است. پلیس می‌گوید این دو برادر بارها با هم درگیری و نزاع داشتند و پلیس به تنهایی ۱۳ بار دخالت کرده است. اما نزاع آخر آن‌ها به قتل می‌انجامد و برادر ۲۰ ساله با چاقو برادر ۲۳ ساله خود را زخمی می‌کند. 

آن‌طور که مادر این دو برادر تعریف می‌کند؛ شروع دعوا به خاطر وای‌فای بوده است. ظاهرا بر سر تعداد دستگاه‌های متصل به وای‌فای و کاهش سرعت وای‌فای و اینترنت با یکدیگر اختلاف داشتند که در نهایت منجر به زخمی شدن برادر بزرگ‌تر می‌شود. 

اگر همین‌طور پیش برویم؛ مودم و روتر به آلت‌های قتل و سلاح سرد تبدیل می‌شوند و درست و حسابی پایشان به محاکم قضایی باز می‌شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا