فناوری

معرفی استارتاپ وای‌فای ایرانی: با کانکتیت روی وای‌فای تبلیغات و خدمات ارایه دهید

در نمایشگاه الکامپ علاوه بر اسمارت وای‌فای که گزارش‌اش را چند روز پیش منتشر کردیم؛ یک استارتاپ وای‌فای دیگر هم کشف شد. استارتاپی از نصف جهان با چند مشتری و ایده‌‌ای عالی برای موفقیت و آینده.

من روی سایت شبکه‌چی بارها درباره پول‌سازی، تبلیغات، جذب مشتری و استفاده از فرصت‌های ناب و بی‌بدیل وای‌فای صحبت کردم. اتفاقی که در تمام دنیا رایچ است ولی در ایران کمتر شاهدش هستیم.

حالا حق بدهید با یافتن یک استارتاپ ایرانی که روی بستر وای‌فای ایده‌پردازی کرده و محصول توسعه داده است؛ چقدر خوشحال و هیجان‌زده باشم به‌طوری‌که حتی چند عکس درست و حسابی هم نگیرم!

استارتاپ کانکتیت (Connectit) با نصب یک سخت‌افزار میان وای‌فای یا مودم روتر شما و کاربران شما (می‌توانید بخوانید مشتریان یا اعضا)؛ امکان انجام تبلیغات، نظرسنجی، مسابقه، فروش محصول، امتیازدهی، جمع‌آوری اطلاعات و خدمات مشابه را می‌دهد.

این‌ها بخشی از کارهایی است که کانکتیت انجام می‌دهد. کانکتیت امکان احراز هویت کاربران، کنترل و مدیریت هوشمند اینترنت و وای‌فای، گزارش‌گیری از مصرف اینترنت کاربران، راه‌اندازی شبکه مجازی و ارسال خودکار پیام و بسیاری از کارهای دیگر روی اینترنت و وای‌فای عمومی را نیز میسر می‌سازد.

ارایه خدمات روی بستر وای‌فای

وقتی یک مشتری یا کاربر به اینترنت یا وای‌فای عمومی و رایگان تامین شده توسط شما وصل می‌شود؛ ابتدا یک ثبت‌نام کرده یا اگر قبلا ثبت‌نام انجام شده است؛ به طور خودکار لاگین می‌شود و می‌تواند صفحه مخصوص شما یا سایت شما را مشاهده کند.

روی این سایت می‌توانید محصولات، تبلیغات، تعرفه‌های خدمات و سرویس‌ها (مثلا منوی کافی‌شاپ و رستوران) را قرار دهید و مشتری همان‌جا محصول و سفارش را انتخاب و پرداخت آنلاین انجام دهد و ثبت سفارش کند.

رویکرد دیگر این است که مشتریان را از روی سایت خود به شبکه‌های اجتماعی هدایت کنید. جمع‌آوری اطلاعات کاربران هم در این روزها یک دارایی معنوی بسیار گران‌بها است. قرار دادن فایل‌های مورد نیاز کاربران روی وای‌فای برای دریافت محلی و عدم نیاز به اینترنت، از دیگر امکانات کانکتیت است.

تامین سرویس اینترنت برعهده خود شما است ولی می‌توانید میزان مصرف اینترنت کاربران را محدود کنید یا به ازای آن مبلغی دریافت کنید.

در یک کلام، محصول استارتاپ کانکتیت برای کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید، مراکز تجاری، مجتمع‌های اداری و برج‌های بزرگ مناسب است.

تعرفه‌های این محصول براساس تعداد کاربران است. شما باید براساس اینکه چه تعداد مشتری یا کاربر متصل به اینترنت دارید؛ یک هزینه اولیه را متقبل شده و در سال‌های بعد فقط هزینه تمدید سرویس را بپردازید.

هزینه اولی همراه با سخت‌افزار و نرم‌افزار است. برای مجموعه‌هایی با ۱۰ کاربر هزینه‌ای ۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان دارد و تا مجموعه‌های ۱۰۰ نفره با هزینه‌ای ۴.۵۵۰.۰۰۰ تومان می‌رسد. سخت‌افزار یک سال گارانتی دارد و پشتیبانی ۲۴ ساعته را شامل می‌شود.

راستی شما می‌توانید یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان هم داشته باشید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا