اترنتاخبار جهان

ایسوس مادربوردها و کیس‌های ایستگاه کاری مبتنی بر پلتفرم Mehlow اینتل را معرفی کرد

ایسوس جدیدترین مادربوردها و کیس‌های ایستگاه کاری خود را معرفی کرد. ۲ مادربورد و ۲ کیس جدید ایسوس تحت پلتفرم Mehlow اینتل هستند.

پلتفرم Mehlow در استفاده از پردازش‌های چند نخی یا multi-thread عملکرد بهتری نسبت به پلتفرم‌های قبلی این شرکت داشته و افزایش راندمان ۵۰ درصدی به دست می‌دهد. این پلتفرم از آخرین پردازنده‌های Xeon E سری کیبی‌لیک بهره برده و برای استریم و رندر تصاویر یا ویدیوهای ۴K مناسب است.

محصولات ایستگاه کاری جدید ایسوس در ترکیب با پردازنده‌های اینتل می‌توانند بهترین سیستم‌های تولید و ویرایش محتوا را برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط فراهم کنند.

ایسوس دو مادربوده ایستگاه کاری WS C246 PRO  و  WS C246M PRO را معرفی و از دو کیس ورک استیشن E500 G5 و E500 G5 SFF در اندازه استاندارد Tower و فرم فاکتور کوچک رونمایی کرده است.

مادربوردهای پلتفرم Mehlow

مادربورد WS C246 PRO از چهار اسلات PCIe 3.0 x16 به منظور پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی حرفه ای یا کارت شبکه و کنترلرهای RAID رده بالا بهره می‌برد. همچنین رابط دوگانه M.2 نیز بالاترین میزان انتقال داده از درایوهای پرسرعت SSD را این مادربورد در دسترس قرار داده است.

البته تمامی مادربوردهای سری ایستگاه کاری ایسوس با دو درگاه شبکه LAN عرضه می‌شوند که مدل‌های جدید نیز شامل این ویژگی سخت‌افزاری خواهد بود.

مادربورد WS C246M Pro نیز با ابعاد Micro-ATX در دسترس است که قدرتی کامل از کارایی را در فرم فاکتوری کوچک برای کاربران به همراه دارد. هر دو مادربورد با طراحی بهینه برای نصب در رک ساخته شده تا در هنگام استفاده بهترین عملکرد، خنک‌سازی کارامد و پایداری را برای سناریو های مختلف کاربری تضمین کند.

WS C246M PRO از یک اسلات M.2 با پشتیبانی ذاتی از NVMe استفاده می‌کند و می‌تواند تا ۳۲ گیگابیت بر ثانیه اطلاعات را انتقال دهد. این مقدار ۵.۳ برابر سریع‌تر از درایوهای SSD رایج است.

کیس‌های پلتفرم Mehlow

هر دو مدل کیس E500 G5 و E500 G5 SFF از پردازنده‌های سری Intel Xeon E2100 و پلتفرم Mehlow اینتل بهره می‌برند.

هر دو مدل با پردازنده‌های حرفه‌ای گرافیکی Nvidia Quadro و AMD Radeon Pro کاملاً سازگار بوده و دارای گواهی سازگاری کامل نرم‌افزاری (ISV) از شرکت‌های معتبری مانند Adobe ،Autodesk و SolidWorks دارند.

به گفته ایسوس، محصولات جدیدی که با پلتفرم Mehlow عرضه شده‌اند با نرم‌افزار ASUS Control Center یا ACC روانه بازار می‌شوند تا مدیریت و بهره‌وری منابع را به صورت متمرکز و هوشمند برای کسب‌وکارها در دسترس مدیران IT قرار می‌دهد.

محصولات جدید سری ایستگاه کاری ایسوس نیز به‌زودی به صورت رسمی همزمان با عرضه جهانی در کشور ایران در دسترس خواهند بود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا