اترنت

لینک‌سیس دو سوئیچ رده بالای +PoE برای مصارف کسب‌وکاری معرفی کرد

شرکت لینک‌سیس دو سوییچ ۸ و ۲۶ درگاه +PoE برای شرکت‌های تجاری و کسب‌وکارها معرفی کرد.

این سوییچ‌ها به نام‌های LGS308MP برای قدرت ۱۳۰ وات و LGS326MP برای تامین برق ۳۸۴ وات ساخته شده‌اند و جزو سوییچ‌های خانواده گیگابیتی لینک‌سیس هستند.

این سوییچ‌ها مبتنی بر استاندارد 802.3at IEEE ساخته شده‌اند و روی هر درگاه RJ45 می‌توانند انرژی ۳۰ وات روی کابل شبکه به دستگاه‌های دیگر برسانند. دستگاه‌های متنوعی مانند دوربین‌های نظارتی، تلفن‌های مبتنی بر آی‌پی، اکسس‌پوینت‌ها، کارت‌های شبکه و غیره می‌توانند به طور مستقیم برای دریافت و ارسال دیتا یا انرژی به این سوییچ‌ها متصل شوند.

سوییچ LGS308MP دارای ۸ درگاه RJ45 یک گیگابیت است که از ویژگی +PoE بهره می‌برند ولی سوییچ LGS326MP دارای ۲۴ درگاه RJ45 با ویژگی +PoE و دو درگاه ترکیبی SFP/RJ45 برای شبکه‌های ده گیگابیت است.

این سوییچ‌های از قابلیت‌ها و امکاتات رده بالایی برای مدیریت و توسعه شبکه‌های کامپیوتری سود می‌برند. به ویژگی QoS برای مدیریت، کنترل، مانیتور و اولویت‌بندی دستگاه‌های متصل به شبکه مجهز شده‌اند.

این ویژگی اجازه می‌دهد دستگاه‌های ویدیویی و صوتی بتوانند از یک ترافیک و پهنای‌باند بدون تاخیر و تضمین شده روی شبکه سود ببرند. 

این سوییچ‌ها به ویژگی‌هایی مانند IGMP snooping و Link Aggregation نیز مجهز شده‌اند. لینک‌سیس روی این سوییچ‌ها چندین ویژگی امنیتی مانند فیلترسازی براساس آدرس مک، احرازهویت براساس آدرس مک و Advanced DHCP snooping نیز قرار داده است.

آن‌طور که رسانه‌ها گزارش دادند سوییچ هشت درگاهه LGS308MP با قیمت ۲۵۰ دلار و سوییچ ۲۶ درگاهه LGS326MP با قیمت ۵۳۰ دلار روانه بازار خواهند شد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا