محصولات شبکه

دوربین امنیتی جدید نت‌گیر با قابلیت ویدیو ۱۰۸۰p و باتری انرژی خورشیدی معرفی شد

نت‌گیر نسل دوم دوربین امنیتی Arlo Pro خود را با ویژگی‌ها و امکانات جدیدی معرفی کرد. 

مهم‌ترین ویژگی دوربین Arlo Pro 2 این است که قابلیت تصویربرداری و فیلم‌برداری فول اچ‌دی (۱۰۸۰p) دارد. به علاوه، می‌تواند بازه دید ۱۳۰ درجه‌ای برای ثبت تصاویر داشته باشد. با اپلیکیشن Arlo می‌توان جزییات بیشتری از تصویر را با زوم مشاهده کرد. قابلیت دید در شب دارد و در تاریکی می‌تواند تصاویری با جزییات زیاد و شفاف بگیرد. 

این دوربین، از باتری‌ قابل شارژ ۲۴۴۰ میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد که می‌توانند انرژی خود را از خورشید بگیرند. در نتیجه، Arlo Pro 2 اولین دوربین امنیتی و نظارتی در دنیا است که از انرژی پاک و خورشیدی استفاده می‌کنند. این باتری‌ در روز از انرژی خورشید تغذیه و انرژی را برای شب ذخیره می‌کند.

دوربین Arlo Pro 2 ضد آب است؛ بنابراین در محیط‌های بیرون از خانه و فضای باز نیز استفاده می‌شود و بابت هوای بارانی و ابری نگرانی وجود ندارد. این دوربین از الکسای آمازون پشتیبانی می‌کند و می‌توان با دستورات صوتی آن را کنترل و مدیریت کرد. 

شامل یک میکروفون و بلندگو است و می‌تواند صدا و حرکت‌های محیط را ردگیری و ضبط کند. می‌تواند تصاویر و ویدیوها را روی فضای ابری ذخیره کند و فرمت ویدیویی قابل استفاده آن H.264 است. 

به وای‌فای ۸۰۲.۱۱n مجهز است و از یک پردازنده آرم کورتکس A7 با سرعت ۹۰۰ مگاهرتز سود می‌برد. ۱۲۸ مگابایت حافظه رم و ۱۲۸ مگابایت حافظه فلش دارد و از زوم دیجیتال ۸ برابری سود می‌برد. 

این محصول در بسته‌های تک دوربینی با قیمت ۲۲۰ دلار و بسته دو دوربینی با قیمت ۴۸۰ دلار وارد بازار می‌شود. نت‌گیر برای این دوربین چندین ابزار جانبی و وسیله دیگر از جمله شارژ باتری، ایستگاه شارژ و پوسته‌های محافظتی ارایه کرده است. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا