محصولات شبکه

سینولوژی محصولات ذخیره‌سازی خانگی خود را به‌روزرسانی کرد

شرکت سینولوژی برای بازار SOHO سه محصول جدید معرفی کرد. سینولوژی با عرضه این دستگاه‌ها؛ بخش محصولات DiskStation اداری/خانگی خود را به‌روزرسانی کرد.

هر سه محصول NAS جدید از سیستم‌عامل تحت وب DiskStation Manager سود می‌برند؛ مجهز به فناوری رید ۰ و ۱ با همراه JBOD هستند. می‌توان از هارددیسک‌های ۳.۵ اینچی یا درایوهای ۲.۵ اینچی روی آن‌ها استفاده کرد و در مدل‌های دو کشویی، فضلی داخلی ۲۴ ترابایت را به دست می‌دهند.

سه ذخیره‌ساز جدید خانگی

مدل اول این خانواده؛ DS218play است که یک ذخیره‌ساز دو کشویی محسوب می‌شود و به‌روزرسانی مدل DS216play است. این دستگاه از یک پردازنده‌ چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی Realtek سود می‌برد. همین‌طور یک گیگابایت حافظه رم دارد.

پردازنده این دستگاه یک موتور سخت‌افزاری transcoding دارد که از یک کانال ۱۰ بیتی H.265 4K Ultra HD یا یک کانال ویدیو فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های ورودی آن شامل یک درگاه اترنت یک گیگابیتی و دو درگاه USB 3.0 است.

دستگاه بعدی؛ DS218j است که باز هم یک ذخیره‌ساز دو کشویی و جایگزین مدل DS216j می‌شود. این دستگاه از یک پردازنده دو هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی با قابلیت رمزنگاری سخت‌افزاری و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم DDR3 سود می‌برد.

این دستگاه طوری طراحی شده است که مصرف انرژی پایینی داشته باشد. مصرف برق دستگاه DS218j تنها ۱۷.۴۸ وات در اوج بار ترافیکی شبکه است. در حالت انتظار؛ توان مصرفی این NAS به ۷.۰۳ وات می‌رسد. این دستگاه نیز یک درگاه LAN گیگابیتی و دو درگاه USB 3.0 دارد. 

اما سومین دستگاه ذخیره‌ساز SOHO سینولوژی، DS118 نام دارد و یک کشویی است. جایگزین DS116 می‌شود و پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتزی با قابلیت رمزنگاری سخت‌افزاری و یک گیگابایت حافظه رم DDR4 دارد.

این دستگاه از ویدیوهای 4K H.265 پشتیبانی می‌کند و یک درگاه LAN و دو درگاه USB 3.0 دارد. 

سینولوژی دستگاه‌های DS218play و DS218j و DS118 را به ترتیب با قیمت‌های ۲۳۰، ۱۷۰ و ۱۸۰ دلار روانه بازار می‌کند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا