محصولات شبکه

دوربین وای‌فای امنیتی مناسب برای فضای باز و بیرون از ساختمان

کاربران زیادی درباره دوربین‌های امنیتی و نظارتی سوال می‌کنند و می‌خواهند بدانند یک دوربین خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

Zmodo یکی از شرکت‌های سازنده دوربین‌های امنیتی و مدار بسته در دنیا است که محصولات خوب و کاملی روانه بازار می‌کند. البته، محصولات این شرکت در ایران عرضه نمی‌شوند ولی به عنوان نمونه کاملی از دوربین‌های مداربسته قابل بررسی هستند.

جدیدترین مدل دوربین این شرکت به نام ZM-W0002 یا 720p Indoor/Outdoor WiFi Camera یک دوربین با رزولوشن ضبط ویدیوهای ۷۲۰p HD است.

این دوربین هم در داخل خانه قابل نصب است و هم در فضای باز و بیرون از ساختمان استفاده می‌شود. البته، خود شرکت Zmodo روی مصارف بیرون از ساختمان آن بیشتر تاکید دارد.

این دوربین دید در شب تا فاصله نزدیک به ۲۰ متر را فراهم می‌کند. هر گونه حرکت را تشخیص داده و با هشدار و آژیر می‌تواند صاحب خانه را مطلع سازد. به طور آنلاین و از راه دور می‌توان شبانه‌روزی یک نقطه یا منطقه را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کرد.

امکان ضبط رکورد به صورت مستقیم روی سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری وجود دارد و کاربران می‌توانند با لاگین به این سرویس‌ها؛ به صورت آنلاین مکان موردنظر را مشاهده کنند یا ویدیوهای گرفته شده را مورد بازبینی قرار دهند.

امکان اشتراک‌گذاری ویدیوها، دانلود و ذخیره‌سازی روی کامپیوتر یا ویرایش و ساخت کلیپ‌ سفارشی از روی آن‌ها وجود دارد.

مدیرتی آسان دوربین با اپلیکیشن

تمامی این امکانات با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل انجام شده و کمترین دردسر را برای کاربر به همراه دارند.

در بخش motion detection قابلیت زوم روی یک نقطه و مکان خاص را دارد تا اگر تحرکی مشاهده شد؛ سریعا به صاحب خانه هشدار دهد. این پیام‌های هشدار روی اسمارت‌فون کاربران قابل مشاهده و ردگیری هستند.

دوربین امنیتی شرکت Zmodo کلیپ‌هایی از تحرک‌های ردیابی شده نیز تهیه و امکان نمایش آن‌ها روی اسمارت‌فون را به کاربران می‌دهد. این کلیپ‌ها تا ۳۶ ساعت روی سرویس‌های ابری قابل مشاهده هستند.

این دوربین از وای‌فای فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و پس از اینکه با اپلیکیشن اندروید یا iOS یک رمزعبور برای آن تعریف کردید؛ از طریق ارتباطات بی‌سیم قابل کنترل و مدیریت است.

 

دوربین‌های Zmodo در بسته‌های ۱ دوربین، ۲ دوربین و ۴ دوربین وارد بازار می‌شوند و قیمت‌هایی ۳۹، ۶۵ و ۱۱۹ دلاری دارند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا