محصولات شبکه

با این دستگاه کوچک برای خانه هوشمندتان یک دروازه امن بسازید

تا کنون چندین ابزار سخت‌افزاری محافظت از شبکه و اینترنت در سایت شبکه‌چی معرفی کردیم.

در سال‌های اخیر، شرکت‌های نوگام و استارتاپی متعددی اقدام به ساخت سخت‌افزارهای محافظت از شبکه و خانه هوشمند کردند.

اخیرا روی سایت indiegogo (سایت پروژه‌های مشارکتی) به سخت‌افزار جدیدی به نام Syfer برخوردم که باز مدعی است محافظت کاملی از شبکه و خانه هوشمند شما به عمل می‌آورد.

Syfer در کمتر از ۱۵ ثانیه نصب و پیکربندی می‌شود و با اتصال مودم روتر یا روتر بی‌سیم به آن می‌توانید کل شبکه، وای‌فای، اینترنت، گجت‌های متصل به وای‌فای و شبکه و همه‌چیز را زیر پوشش یک لایه امنیتی و محافظتی ببرید.

همانند اینکه یک نرم‌افزار Total Security را روی ویندوز نصب کرده باشید. Syfer مانع از ورود بدافزارها، باج‌افزارها یا اجرای حملات سایبری بر علیه شبکه می‌شود. همین‌طور، امکان جمع‌آوری و سرقت اطلاعات توسط سرورها و سایت‌های مختلف را از بین می‌برد.

Syfer می‌تواند یک VPN هوشمند و سراسری در شبکه پیاده‌سازی کند تا از هویت کاربران در برابر تهدیدات اینترنتی بیشتر محافظت شود.

دروازه امنی برای ورود به اینترنت

یکی از مزایای Syfer، امن‌سازی خانه‌های هوشمند و گجت‌های هوشمندی است که در خانه نصب شدند. مثلا، می‌توانید لامپ‌ها، سنسورها، ترموستات‌ها، دوربین‌های نظارتی و نظایر این‌ها را زیر پوشش این دستگاه ببرید.

بلوکه کردن تبلیغات و استفاده از لایه‌ای هوش مصنوعی برای افزایش سطح امنیتی شبکه از دیگر ویژگی‌های این ابزار هستند. افزون بر این، به یک سیستم کنترل والدین هوشمند و قدرتمند نیز مجهز شده است.

برای نصب این سخت‌افزار در شبکه، کافی است یک کابل شبکه از روتر بی‌ئیم یا مودم روتر به این دستگاه متصل کنید. Syfer همانند دروازه‌ای در شبکه عمل کرده و هر ترافیک ورودی و خروجی اینترنت باید از مسیر آن رد شود.

قیمت پیشنهادی برای Syfer در سایت indiegogo حدود ۱۲۷ دلار است. همان‌طور که می‌دانید؛ سخت‌افزارهایی که در سایت indiegogo معرفی می‌شوند؛ هنوز به تولید انبوه نرسیده و در مرحله جذب سرمایه هستند. هنگامی که Syfer به تولید انبوه برسد؛ قیمت آن اقزایش خواهد یافت.

قرار است این سخت‌افزار در آوریل ۲۰۱۹ با قیمت نزدیک به ۱۹۹ دلار وارد بازار شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا