محصولات شبکه

کیونپ NAS قابل حملی با درگاه‌های اترنت ۱۰ گیگابیت، M.2 SATA و ابزارهای مدیریت ابری رونمایی کرد

شاید شما فردی باشید که دایم در حال تردد، جابه‌جایی و مسافرت هستید. تمام کارهای خود را با موبایل انجام می‌دهید و نیاز به فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی دارید.

اگر به فکر استفاده از NAS بیفتید؛ تا به امروز هیچ مدلی مناسب نیاز شما در بازار یافت نمی‌شود ولی کیونپ با عرضه TBS-453DX رده جدیدی از حوهز دستگاه‌های ذخیره‌سازی و NAS بنا نهاد که دقیقا آن چیزی است که دنبال‌اش هستید.

در حقیقت، دستگاه TBS-453DX NASbook یک کش NAS قابل حمل است. این دستگاه به ۴ درگاه M.2 2280 SATA SSD مجهز شده است تا بتوانید ۴ درایو ذخیره‌سازی اطلاعات به آن متصل کنید و از ظرفیت بسیار بالایی سود ببرید.

پردازنده این دستگاه سلرون J4105 چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز است و ۴ الی ۸ گیگابایت رم DDR4 کنار آن کار خواهد کرد. دو اسلات رم برای این دستگاه منظور شده است که هریک ظرفیت ۸ گیگابایت رم را دارند.

اولین NAS دسکتاپی است که کاربران می‌توانند تا ۲۰ فضای ذخیره‌سازی ابری یا فایل سرور کش آن‌لاین را برنامه‌ریزی و استفاده کنند.

کش سرور همراه شما

روی دستگاه TBS-453DX سیستم‌عامل QTS اجرا می‌شود و با استفاده از مدیا سرورهایی مانند Plex و Roon می‌تواند از استریم تلویزیون و ویدیو پشتیبانی کند. درگاه HDMI 2.0 برای پشتیبانی از فرمت‌های ۴K با نرخ ۶۰ فریم در نظر گرفته شده است که امکان تبدیل ویدیوهای ۴K به فرمت‌های دیگر را هم می‌دهد.

دو درگاه اترنت دارد که یکی مبتنی بر تراشه و کنترلر Aquantia’s Multi-Gig است و از سرعت ۱۰ گیگابیت روی RJ45 پشتیبانی می‌کند. درگاه دوم اترنت یک گیگابیت و معمولی است. 

۳ درگاه USB 3.0 Type A و ۴ درگاه USB 2.0 Type-A به همراه ۲ جک میکروفون ۳.۵ میلی‌متری نیز روی این NAS در دسترس و قابل استفاده هستند. سنسور IR و خروجی صدا نیز تعبیه شده است.

کیونپ TBS-453DX از هم‌اکنون قابل سفارش است و در فصل اول سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود. کیونپ درباره قیمت این NAS صحبت نکرده ولی دو مدل از آن به نام‌های TBS-453DX-4G و TBS-453DX-8G با رم‌های ۴ و ۸ گیگابایت روانه بازار می‌شود.

شما با داشتن TBS-453DX می‌توانید از چندین ترابایت اطلاعات همیشه همراه و در دسترس استفاده کنید یا به سرعت سراغ فایل‌های خود روی سرویس‌های ابری بروید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا