گجت

با دانگل بی‌سیم جدید مایکروسافت می‌توانید روی کامپیوتر ایکس‌باکس‌وان بازی کنید

مایکروسافت قصد دارد چندین گجت لوازم جانبی برای کنسول Xbox One و گیمرهای PC عرضه کند. از جمله این لوازم جانبی؛ عرضه سه نوع دانگل بی‌ئیم بسیار کوچک برای کنترل کنسول Xbox One روی کامپیوترهای و لپ‌تاپ‌ها است. 

لوازم جانبی جدید با برند Xbox Wireless Adapter برای ویندوز ۱۰ معرفی می‌شوند و یک استیک USB بسیار کوچک با اندازه ۶۶ درصد کوچک‌تر از مدل‌های قبلی است که به گیمرها اجازه می‌دهد روی لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی بتوانند یک کنترلر کنسول Xbox One داشته باشند و با کامپیوترها بتوانند بازی‌های Xbox One را انجام بدهند. 

دانگل‌های جدید ایکس‌باکس‌وان مایکروسافت از هشت دسته بازی و کنترلر این کنسول پشتیبانی می‌کنند و قیمتی ۲۵ دلاری دارند. البته، به گفته مایکروسافت این دانگل‌ها از ویندوز ۷ و تمامی کنترلرهای کنسول‌ ایکس‌باکس‌وان پشتیبانی می‌کنند و با کنترلرهای ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز سازگار است. 

مایکروسافت می‌گوید این کارت‌های شبکه ایکس‌باکس‌وان در هشتم آگوست عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت آنلاین خرید و سفارش بدهند. البته، مایکروسافت می‌گوید در این صفحه می‌توان این دانگل‌ها را پیش‌خرید کرد. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا