گجت

دی‌لینک دوربین امنیتی خانگی فول اچ‌دی با قابلیت وای‌فای و ۴G LTE معرفی کرد

دی‌لینک در جریان نمایشگاه CES 2018 از چندین دوربین امنیتی و نظارتی جدید خود رونمایی کرد.

یکی از این دوربین‌ها که بیشتر از مدل‌های دیگر در کانون توجه خبرنگاران قرار گرفت، دوربینی خانگی با قابلیت وای‌فای و شبکه‌های سلولی ۴G است.

دوربین DCS-1820LH می‌تواند درون خانه یا بیرون خانه و فضای باز نصب شود. این دوربین بسیار شبیه به دوربین DCH-212KT این شرکت است و از نظر مشخصات سخت‌افزاری بسیار به هم شبیه هستند با این تفاوت که دوربین جدید دی‌لینک از قابلیت 4G LTE هم سود می‌برد.

به این معنی که می‌توان با این دوربین تصاویر و ویدیوهای ۱۰۸۰P HD زنده گرفت و از طریق وای‌فای یا شبکه ۴G برای دیگران یا سرور سیستم نظارتی خانه ارسال کرد. همین‌طور؛ کاربران می‌توانند از طریق یک شبکه ۴G و از راه دور خانه را زیرنظر داشته باشند و تصاویر و ویدیوهای زنده اتاق‌ها، حیاط و فضای باز، سالن و غیره را ببینند.

بی‌نیاز از کابل

دوربین DCS-1820LH از سیستم صوتی دو طرفه، باتری قابل شارژ، دید در شب و سیستم ذخیره‌سازی محلی و کلاود سود می‌برد. یک شیار کارت حافظه روی این دوربین تعبیه شده است که امکان افزوده کارت‌های SD و ایجاد فضای ذخیره‌سازی محلی روی خود دوربین را فراهم می‌کند. به علاوه، همه کاربران می‌توانند از ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کلاود برای ۱۴ روز رایگان استفاده کنند.

باتری این دوربین می‌تواند تا ۱۱ ماه دوام بیاورد. این دوربین می‌تواند با سیستم‌های اینترنت اشیا و دستیارهای صوتی دیجیتالی آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و FTTT کار کند.

برای نصب این دوربین نیاز به کابل‌کشی نیست و اصطلاحا این دوربین‌ها را Wire-Free می‌گویند. با استفاده از اپلیکیشن mydlink این شرکت می‌توان از راه دور نیز به دوربین در ارتباط بود و تنظیمات آن را انجام داد.

زاویه دید این دوربین ۱۱۳ درجه است و قابلیت تشخیص انسان از اجسام دیگر و شناسایی حرکت و جابه‌جایی را دارد.

شرکت دی‌لینک اعلام کرد این دوربین را در فصل دوم سال ۲۰۱۸ و به قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار می‌کند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا