گجت

اسمارت‌فون آنر ۹ لایت رسما وارد ایران شد: میان‌رده‌ای زیبا با دوربین دوگانه در جلو و پشت به علاوه مودم ۴.۵G

گوشی جدید آنر ۹ لایت وارد بازار ایران شده و از هم‌اکنون کاربران می‌توانند این اسمارت‌فون زیبا و خوش قیمت اما با امکانات و قابلیت‌های جالب توجه را خریداری کنند.

برند آنر یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواوی است. این برند همیشه گوشی‌هایی با طراحی زیبا و امکاناتی متنوع اما قیمت‌های مناسب برای کاربران میان‌رده بازار عرضه می‌کند. اکنون جدیدترین گوشی این شرکت، آنر ۹ لایت وارد بازار ایران شده است.

آنر ۹ لایت (Honor 9 Lite) با ارایه دوربین پیشرو با لنز دوگانه ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل در جلو و پشت گوشی، استاندارد و فناوری جدیدی را به بخش صنعت دوربین‌های چهار هسته‌ای معرفی کرده است.

این گوشی با طراحی فوق‌العاده شیشه‌ای D2.5 و صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی Honor FullView، ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار با کارایی مشابه ولی با قیمت مناسب‌تر را دارد.

این گوشی با بهره‌گیری از طراحی بدون حاشیه، سعی کرده پنل صفحه‌نمایش را بزرگ‌تر و در عوض حاشیه گوشی را کمتر و قطر آن را نازک‌تر کند که تمام این‌ها به زیباشناسی گوشی افزوده است.

پشت گوشی آنر ۹ لایت، دارای سطحی آینه‌ای است که از پوششی نوری با فناوری نانو برخوردار است که باعث می‌شود در نور برق بزند و مانند الماس  می‌درخشد.

گوشی مناسب استفاده از اینترنت ۴.۵G

آنر ۹ لایت، مجموعه ای از ویژگی‌های شامل چیپ‌ست هشت هسته کرین ۶۵۹ با فناروی ساخت ۱۶ نانومتری و یک پردازشگر گرافیک کاملا پیشرفت (GPU)، همراه با سیستم‌عامل اندروید ۹ اوریو و  8.0 EMUI، را ارائه می‌دهد که تجربه کار سریع‌تر و ساده‌تر را به کاربر می‌دهد. این گوشی همچنین قابلیت قفل‌گشایی با تشخیص چهره کاربر را دارد.

آنر ۹ لایت با ظرفیت ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه موجود است و در رنگ‌های سیاه و آبی یاقوت کبود با قیمت ۱،۰۳۹،۰۰۰ تومان به بازار ایران آمده است.

این گوشی به مودم LTE Cat6 مجهز شده است که همان اینترنت ۴.۵G با سرعت ۳۰۰ مگابیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مودم و گوشی کاملا برای استفاده در ایران مناسب است چون اپراتورهای موبایل ایران نیز سرویس اینترنت ۴.۵G عرضه کردند.

پیش فروش انحصاری آنر ۹ لایت از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سایت بامیلو آغاز شده و همه کاربران از سراسر ایران می‌توانند به‌عنوان نخستین خریداران این محصول تازه به بازار آمده از طریق این فروشگاه اقدام به خرید کنند. نخستین کاربرانی که موفق به خرید شوند، کارت هدیه بامیلو به همراه سیم کارت ایرانسل و ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا