گجت

مینی‌ پی‌سی‌های جدید ایسوس با وای‌فای AC و درگاه‌های شبکه یک گیگابیت

شرکت ایسوس از دو سری جدید مینی پی‌سی‌های خود رونمایی کرد.

سری‌های جدید به نام‌های Mini PC PN و Mini PC PB هریک فعلا دو کامپیوتر مینی را شامل می‌شوند که در مجموع ۴ مینی پی‌سی جدید به سبد این رده محصولات ایسوس اضافه شده است.

مینی پی‌سی‌های ایسوس مانند همیشه، زیبا وکوچک طراحی شدند ولی تمام نیازهای کاربران را برطرف می‌کنند. این مینی پی‌سی‌ها از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل و حافظه‌های پر سرعت DDR4 بهره می‌برند. 

مجهز به درگاه‌های متنوع ورودی/خروجی هستند و طوری طراحی شدند که در آینده می‌توان تغییراتی در تعداد درگاه‌ها یا نحوه چینش‌شان به وجود آورد. یکی دیگر از نکات برجسته این مینی پی‌سی‌ها، استفاده از فناوری‌های خنک‌کننده بدون صدا یا بدون فن است تا در محیط سکوت و آرامش کاملی برقرار باشد.

مناسب بیمارستان‌ها و کتابخانه‌ها

در این مینی پی‌سی‌ها از وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac و درگاه شبکه LAN یک گیگابیتی استفاده شده است تا دستگاه‌های دیگر بتوانند به طور بی‌سیم یا با کابل شبکه به مینی پی‌سی متصل شوند.

وزن مینی‌ پی‌سی‌های سری Mini PC PN حدود ۷۰۰ گرم ولی وزن سری Mini PC PB به خاطر استفاده از تعداد ورودی/خروجی بیشتر و حجم بزرگ‌تر به ۱.۴ کیلوگرم می‌رسد.

مدل‌های Mini PC PB60 و Mini PC PB40 از پیکربندی بالاتری سود می‌برند و به پردازنده‌های Core i7/i5/i3 مجهز شدند. تا ۳۲ گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی می‌کنند و برای فضای ذخیره‌سازی به یک رابط M.2 و یک رابط ساتا ۲.۵ اینچی مجهز شدند.

روی این مینی پی‌سی‌ها درگاه‌هایی مانند USB 3.1 Gen2 Type-C و HDMI به علاوه USB 2.0 و VGA Port دیده می‌شود. 

این محصولات توسط بخش کنترل کیفی ایسوس به طور ویژه‌ای مورد آزمون قرار گرفته تا پایداری ۲۴/۷ را در هر شرایطی حفظ کنند. همچنین این سری از محصولات در برنامه ASUS Corporate Stable Model قرار دارند و می‌توانند از تمامی مزایای این پروژه مانند نرم‌افزار مدیریتی ASUS Control Center استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه‌ها و مشاهده جدول مشخصات کامل مدل‌های جدید به سایت ایسوس سری بزنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا