اخبار ایرانوای‌فای

اسمارت‌ وای‌فای به ویژگی‌های ویدیو، بازاریابی دیجیتالی و پایانه فروش مجهز شد

اسمارت‌ وای‌فای را سال گذشته معرفی کردیم. نرم‌افزاری برای اشتراک‌گذاری وای‌فای و اینترنت در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها که توسط چند جوان ایرانی توسعه داده شده است.

با نصب یک روتر واسط در شبکه می‌توانید اینترنت و وای‌فای را به دیگران بدهید و انواع کارها از جمله جمع‌آوری اطلاعات کاربران، بازاریابی، نمایش تبلیغات و محصولات و ویدیوهای سفارشی‌سازی شده را انجام دهید.

پنل تحت وب اسمارت وای‌فای به شما اجازه می‌دهد همه اعضا را کنترل کرده و پهنای‌باند را مدیریت کنید. 

خوش‌بختانه امسال در نمایشگاه الکامپ فرصت دیدار دوباره تیم اسمارت وای‌فای دست داد. این تیم همچنان پر تلاش و با انگیزه دارند پلتفرم هوشمند و یکپارچه خود روی وای‌فای و بسترهای کلاود را توسعه می‌دهند و ویژگی‌های جدیدی به آن افزودند.

حالا اسمارت‌ وای‌فای را می‌توان یک نرم‌افزار کامل و پیشرفته مدیریت و کنترل کاربران متصل به اینترنت و وای‌فای برای مکان‌های عمومی دانست.

این پلتفرم به شما امکان مدیریت هوشمند پهنای‌باند، باشگاه مشتریان و جمع‌آوری اطلاعات کاربر، برگزاری نظرسنجی و بازاریابی لحظه‌ای را می‌دهد.

ویژگی‌های جدید این پلتفرم قابلیت‌های بازاریابی براساس نوع مشتریان و بازاریابی دیجیتالی روی شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند. 

اضافه شدن رسانه ویدیویی و ارتباط با پایانه‌های فروش و CRM از دیگر ویژگی‌های جدید اسمارت وای‌فای هستند.

در دنیای امروز، باید هز هر روشی برای جذب مشتری و نمایش محصولات و تبلیغات‌تان استفاده کنید. چه روشی بهتر از اتصال کاربران به وای‌فای و اینترنت رایگان و بعد بازاریابی لحظه‌ای و مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی؟

برای بچه‌های جوان اسمارت‌ وای‌فای آرزوی موفقیت داریم و شاید در آینده‌ای نزدیک فرصتی فراهم شود محصول‌شان را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا