وای‌فای

سینولوژی یک روتر مش وای‌فای سه بانده با پردازنده چهار هسته‌ای معرفی کرد

شرکت سینولوژی در مراسمی در شهر نیویورک از دومین روتر خود و اولین روتر مش وای‌فای MR2200ac رونمایی کرد.

روتر MR2200ac به پردازنده چهار هسته‌ای IPQ4019 کوالکام با سرعت کلاک ۷۱۷ مگاهرتز مجهز و در کنار آن از حافظه رم ۲۵۶ مگابایت DDR3 استفاده شده است.

این روتر سه بانده است و تا سرعت ۲.۲ گیگابیت بر ثانیه می‌تواند اطلاعات را منتقل کند. روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۴۰۰ مگابیت و روی باندهای فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعت به مرز ۸۶۷ مگابیت می‌رسد.

مجهز به MU-MIMO 2×2 و فناوری Beamforming است و از پروتکل‌های رومینگ 802.11k/v/r پشتیبانی می‌کند.

درگاه‌های ارتباطی این روتر سینولوژی شامل یک درگاه WAN، یک درگاه LAN و یک درگاه USB 3.0 است. اولین روتری است که از پروتکل رمزنگاری WPA3 استفاده می‌کند و به سیستم‌عامل SRM 1.2 خود سینولوژی مجهز شده است.

سینولوژی از سیستم‌عامل SRM 1.2 برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی NAS استفاده می‌کند و از قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی با روترهای معمولی سود می‌برد. SRM رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و کاربران خانگی می‌توانند خودشان تنظیمات این روتر را انجام دهند.

سینولوژی می‌گوید روتر مش وای‌فای MR2200ac را برای کاربران آپارتمان طراحی کرده است و می‌تواند مساحتی ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربعی را زیر پوشش وای‌فای ببرد. 

کاربرانی که در مساحت‌ها و خانه‌های بزرگ‌تر زندگی می‌کنند؛ می‌توانند از دو یا سه روتر MR2200ac برای پوشش‌دهی کل فضا استفاده کنند.

سینولوژی اعلام کرده این روتر از ۱۱ سپتامبر و با قیمت ۱۴۰ دلار وارد بازار می‌شود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا