وای‌فای

تی‌پی‌لینک توسعه‌دهنده وای‌فای دو بانده AC750 با قیمت ۳۰ دلار معرفی کرد

تی‌پی‌لینک RE220 محصول اکستندر یا توسعه‌دهنده وای‌فای جدیدی از این شرکت است که می‌تواند هر دو فرکانس رادیویی وای‌فای را تقویت کند.

این اکستندر در رده AC750 و برای مصارف خانگی عرضه شده است تا کاربران بتوانند فرکانس رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز را با سرعت ۳۰۰ مگابیت و فرکانس رادیویی ۵ گیگاهرتز را با سرعت ۴۳۳ مگابیت تقویت کنند.

کاربرانی که یک روتر دو بانده در خانه دارند و می‌خواهند در اتاق دیگری، وای‌فای تقویت‌شده این روتر بی‌سیم را دریافت کنند؛ مشتری اکستندر RE220 هستند.

این اکستندر در اندازه کوچک و به صورت اتصال به دیوار (Wall Mount) ساخته شده است. به طور مستقیم به پریز برق متصل می‌شود و اجازه می‌دهد از پریز باز هم خروجی برق گرفته شود.

اکستندرهای دیواری این مزیت یا قابلیت خوب را دارند که هرکجا شما نیاز داشته باشید؛ به دیوار کناری شما متصل می‌شوند و نیازی به فاصله گرفتن از آن‌ها نیست.

مصرف انرژی این گجت ۶.۵ وات و دارای سه آنتن داخلی برای تقویت فرکانس‌های وای‌فای است.

این اکستندر یک درگاه RJ45 صد مگابیتی هم دارد تا بتوان نوت‌بوک و کامپیوتر رومیزی را با کابل شبکه به اکستندر متصل کرد. دو کلید ریست و RE (توسعه‌دهنده وای‌فای) نیز روی این دستگاه تعبیه شده است.

شرکت تی‌پی‌لینک می‌گوید با این اکستندر می‌توانید وای‌فای را در ساختمانی به متراژ ۳۰۰ مترمربع تقویت کنید. البته؛ گفتنی است که یک نقطه از ساختمان که محل نصب این اکستندر است؛ واقی‌فای تقویت‌شده‌ای دریافت می‌کند و تمام مساحت ساختمان پوشش داده نمی‌شود.

۳۲ کاربر یا دستگاه به طور همزمان می‌توانند به دستگاه RE200 متصل شوند. از مکانیزم نصب با کلید WPS پشتیبانی می‌کند و اپلیکیشن Tether برای اندروید و iOS تنظیمات و دسترسی‌های بیشتری به شما می‌دهد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا