وای‌فای

تی‌پی‌لینک نسخه ارزان‌تری از سیستم مش وای‌فای Deco M4 معرفی کرد

اکنون شما می‌توانید با هزینه‌ای ۱۸۰ دلاری یک سیستم مش وای‌فای سه تایی برای خانه ۵۰۰ متر مربعی خود خریداری کنید.

سیستم مش وای‌فای جدید Deco M4 شرکت تی‌پی‌لینک با طراحی سیلندری و ویژگی‌های مفیدی وعده دسترسی به وای‌فای بهتر و قدرتمندتری را می‌دهند و شما می‌توانید هر گوشنه و کنار، نقطه کور و فضای دور از دسترس سیگنال‌های وای‌فای معمولی را زیر پوشش ببرید.

روترهای Deco M4 از پردازنده‌های کوالکام در رده AC1200 سود برده و هر واحد Deco به دو آنتن داخلی مجهز شدند که حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابیت برای فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۸۶۷ مگابیت برای فرکانس ۵ گیگاهرتز را فراهم می‌کنند.

هر روتر Deco به دو درگاه GbE مجهز شده است که مودهای روتر/اکسس‌پوینت را به همراه قابلیت اختیاری لینک Ethernet Backhaul را دارا هستند.

این سیستم مش وای‌فای از هر دو سیستم رومینگ seamless (تحت استاندارد IEEE 802.11k/v/r) و خودمختار پشتیبانی می‌کند. با دستیار صوتی الکسای آمازون و IFTTT نیز سازگاری دارد و دارای فناوری‌های MU-MIMO و beamforming و adaptive path selection (یا APS) و AP steering و band steering است.

اولین تجربه مش وای‌فای با هزینه کمتر

تی‌پی‌لینک برای این سیستم مش وای‌فای یک اپلیکیشن در پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه کرده است تا کاربران راحت‌تر و سریع‌تر بتوانند یک شبکه بی‌سیم را راه‌اندازی و از قابلیت‌هایی مانند کنترل والدین سود ببرند.

شرکت تی‌پی‌لینک این روترهای مش وای‌فای را دقیقا برای مصرف‌کننده نهایی و کاربران خانگی طراحی و عرضه کرده است. قیمت این سیستم مش وای‌فای در مقایسه با رقبا و دیگر سیستم‌های مش وای‌فای هم‌رده بسیار مناسب و رقابتی است.

کاربران خانگی می‌توانند به خرید این سیستم، اولین تجربه مش وای‌فای را کسب کنند چون سیستم‌های دیگر مش وای‌فای قیمت‌های بالاتری داشته و حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ دلار و بیشتر هستند.

هم‌اکنون، روترهای مقرون‌به‌صرفه Deco M4 در بسته‌های سه تایی از سایت آمازون با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار در دسترس است.

تی‌پی‌لینک اعلام کرده است در آینده‌ای نزدیک، برنامه‌هایی برای عرضه روترهای Deco M4 در بسته‌های تکی و دو تایی هم دارد تا کاربران بیشتری بتوانند از این روترها خریداری کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا