ویدیو

تماشا کنید: تیزر معرفی روتر جدید AC2600 دی‌لینک که به‌زودی وارد ایران می‌شود

دو هفته پیش در این خبر درباره معرفی سری جدیدی از روترهای پرسرعت و پرقدرت شرکت دی‌لینک به نام EXO صحبت کردم. اولین روتر این سری DIR-882 است که یک روتر بی‌سیم در رده AC2600 محسوب می‌شود. 

اکنون؛ دی‌لینک ایران تیزر معرفی این روتر را روی آپارات قرار داده که به معنای ورود و عرضه آن به ایران است. DIR-882 یک روتر مناسب برای استریم ویدیوهای ۴K و HD، بازی‌های آنلاین و کاربران حرفه‌ای است. 

روتر جدید دی‌لینک از طراحی به‌روز و پیشرفته‌ای نیز سود می‌برد که با دیگر روترهای این شرکت متفاوت است. ۴ آنتن خارجی دارد و از فناوری‌هایی مانند  Beamforming ،MU-MIMO و MIMO 4×۴ پشتیبانی می‌کند تا بتواند به طور همزمان چندین دستگاه را برای ارسال/دریافت اطلاعات پشتیبانی کند.

پردازنده این روتر دو هسته‌ای است. دی‌‌لینک توضیحات بیشتری درباره پردازنده یا شرکت سازنده و همین‌طور میزان حافظه رم آن هنوز ارایه نکرده است. این روتر بی‌سیم ۴ درگاه LAN گیگابیتی، یک درگاه WAN گیگابیتی، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB 3.0 دارد. 

سرعت این روتر دو بانده روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز برابر ۸۰۰ مگابیت و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز برابر ۱۷۳۳ مگابیت است. این روتر از امکاناتی مانند IPv6، فایروال IPS و NAT، کنترل والدین، تعریف شبکه میهمان، DMZ، DLNA، ویزارد نصب سریع و آسان و QoS پشتیبانی می‌کند.

قیمت جهانی این روتر ۱۵۰ دلار اعلام شده است اما باید دید در ایران به چه قیمتی عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این روتر جذاب را مشاهده کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا