گزارش آگهی

بهترین برند باتری یو پی اس در ایران

باتری یو پی اس واسط بین برق شهری و تجهیزات الکترونیکی است. برق شهری که معمولا با نوسانات برق همراه بوده و با تغییرات ناگهانی در مدار مواجه می شود امکان آسیب رسیدن به وسایلی که به برق وصل میشود را بالا میبرد اما یو پی اس این مشکل را حل کرده و از نوسانات جلوگیری می کند. یکی از اجزای مهم آن باتری آن است که بدون وجود باتری، یو پی اس با مشکل مواجه می شود و کار نمی کند. در ادامه با تسلا همراه باشید تا به بررسی بهترین باتری های یو پی اس بپرازیم.

باتری یو پی اس چیست

برخی از افراد ممکن است به دلیل شباهت های فیزیکی، باتری های یو پی اس را با باتری های خودرو اشتباه بگیرند، اما بدانید که باتری ها بسیار متفاوت هستند.

UPS در واقع مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply است. باتری های یو پی اس و باتری های خودرو با استفاده از فناوری های کاملاً متفاوتی تولید می شوند. با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد باتری های UPS به شما ارائه دهیم و به شما بگوییم که کدام مارک باتری UPS برای کار شما مناسب است.

باتری یو پی اس چیست

تفاوت باتری یو پی اس با باتری خودرو چیست

باتری های اتومبیل معمولاً به عنوان باتری های تعلیق آب نیز شناخته می شوند زیرا الکتریسیته در این باتری ها معمولاً از واکنش اسید سولفوریک روی صفحه سربی با پوشش مایع تولید می شود. اما استفاده از این تکنیک در باتری یو پی اس می تواند مشکلات خطرناکی را در بر داشته باشد.

در برخی موارد ممکن است اسید سولفوریک از باتری نشت کند. علاوه بر این، هنگام شارژ باتری، گاز هیدروژن قابل اشتعال تولید می شود که می تواند منجر به تصادف خطرناک شود. اما یکی از مهم ترین و کارآمدترین ویژگی های باتری یو پی اس این است که برای استفاده در فضاهای بسته مناسب بوده و قبلا مشکلی ایجاد نکرده است.

پوشش باتری یو پی اس برای جلوگیری از نشت مایع به طور کامل مهر و موم شده و فشرده می شود، بنابراین به آن باتری سیل ثابت نیز می گویند. برای جلوگیری از نشت احتمالی اسید، محفظه اسید یا قاب باتری را معمولاً با لایه ای از نمد و فیبر می پوشانند که به آن جداکننده باتری می گویند.

باتری های یو پی اس را می توان در مسافت های طولانی بدون مشکل حمل کرد و در مقایسه با باتری خودرو کاملا امن هستند. تمام این ویژگی های جالب باتری های یو پی اس در کنار کاربردهای عالی و تکنیک های ساخت، قیمت را در مقایسه با باتری های خودرو افزایش می دهد.

اهمیت باتری یو پی اس

اگر باتری یو پی اس ار مکانی استفاده شود قطع برق دیگر معنایی ندارد و از بروز اختلال جلوگیری می کند. در واقع در بیشتر موارد استفاده از باتری یو پی اس به عنوان پشتیبان است که از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. قطعی برق و نوسانات می تواند منجر به از دست رفتن داده ها و اطلاعات در سیستم های یک اداره یا سازمان شود.

انواع باتری های یو پی اس

انواع باتری های یو پی اس

درحقیقت مدل هایی از باتری مثل باتری سرب اسید و باتری نیکل کادمیوم است که کاملا پلمپ شده هستند و در نتیجه این باتری برای یو پی اس مناسب هستند.

با این حال، باتری‌های نیکل کادمیوم بیشتر از باتری‌ سرب اسیدی دوام می‌آورند، اما برای فراهم کردن آنها باید هزینه زیادی پرداخت کنید و برای محیط زیست نیز مضر هستند.

باتری یو پی اس چگونه عمل می کند

هنگامی که منبع تغذیه قطع می شود، سوئیچ باتری UPS مدار را از شبکه اصلی خارج کرده و آن را روی مدار ثانویه قرار می دهد، و هنگامی که برق اصلی متصل است، این روند را به ترتیب معکوس تکرار می کند. یو پی اس ها به دلیل باتری موجود می توانند هنگام قطعی برق، برق مورد نیاز را تامین کنند تا وسایل برقی ضروری با مشکل مواجه نشوند.

بهترین برند های باتری یو پی اس

در سال های اخیر به دلیل تقاضای زیاد شرکت های زیادی به تولید انواع باتری های یو پی اس پرداختند که هر کدام ویژگی های خاص به خصوص خود را دارند. این نیاز در بازار سبب شده بین شرکت های سازنده رقابتی به وجود بیاید.

به همین دلیل همه تولید کننده ها سعی دارند با تولید باتری یو پی اس با کیفیت بالا از رقبا پیشی بگیرند  بازار را در دست خود داشته باشند. اما چند شرکت خوش نام و معتبر در بازار وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

بهترین برند های باتری یو پی اس

  • باتری یو پی اس فیام

باتری یو پی اس فیام ایتالیا با ۸ سال سابقه در ساخت و تامین باتری، ۴۵ درصد از فروش جهانی باتری یو پی اس را به خود اختصاص داده و تولید کننده و عرضه کننده انواع باتری های لوله ای ژل، ژل و سرب اسید می باشد. نگهداری رایگان و باتری های نیروگاهی نوع Plante و همچنین نسل جدید باتری های نمک هوشمند (SMC) و اعتبار و ارزشی در زمینه باتری های UPS و نیروگاه ها پیدا کرده است.

عمر طولانی و کیفیت بالای این باتری تقاضا برای تولید بیشتر این برند از باتری ها را در ایران بسیار افزایش داده.

با افتخار می توان گفت نماینده ایرانی این برند ایتالیایی تسلا می باشد و شما می توانید به راحتی از سایت teslaups.ir به انواع باتری یو پی اس دسترسی داشته باشید و آن را خریداری کنید..

  • باتری یو پی اس سان لایت

Sunlight UPS Battery  یکی دیگر از شرکت های قوی و رو به رشد در صنعت الکترونیک و محصولات دیجیتال است. تولید محصولات نوآورانه و باکیفیت با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر یکی از اهداف اصلی این شرکت در یونان است. باتری های یو پی اس تولید شده توسط این شرکت عمر طولانی دارند، متاسفانه این شرکت هنوز در ایران نمایندگی ندارد.

  • باتری یو پی اس پاناسونیک

باتری یو پی اس پاناسونیک سال هاست که در ژاپن با طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی و دیجیتال تاسیس شده است. پاناسونیک در سال های اخیر با تولید باتری های یو پی اس که از باتری های یو پی اس باکیفیت محسوب می شوند، جایگاه ویژه ای در بین مشتریان کسب کرده است

جمع بندی

بررسی بهترین باتری یو پی اس موضوع این مقاله بود که  انواع وعملکرد آن ها مورد تحلیل قرار داده شد. پس با مطالعه مطالب گفته شده می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

تسلا یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مرکزارائه دهنده باتری یو پی اس به مشتریان است  و با جدیدترین تجهیزات آماده خدمت رسانی است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا