زوم تک

معرفی بهترین سایت ساخت لوگو رایگان با امکانات ویژه + آموزش ساخت لوگو

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین سایت های ساخت لوگو را معرفی کرده تا بتوانید با انتخاب بهترین سایت ساخت لوگو رایگان، انواع لوگو ها را طراحی کرده و حتی وارد بازار طراحی آرم شوید و کسب درآمد نمایید. طراحی لوگو یکی از نیازهای گران قیمت در هنگام شروع کسب و کار می باشد، اگرچه این لوگو تاثیر زیادی بر روی دیده شدن برند شما خواهد داشت، اما در هنگام شروع فعالیت کسب و کار هزینه ی زیادی را طلب می کند که شاید کل بودجه کسب و کار را تحت شعاع قرار دهد. به یاد داشته باشید که لوگوی شما قابل مشاهده ترین عنصر برند شما است. بنابراین، لوگوی شما باید منحصر به فرد، مرتبط با کسب و کار شما و ساده (به راحتی قابل یادآوری) باشد، بنابراین باید توسط یک متخصص حرفه ای طراحی شود تا شامل تمامی موارد شود.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

با این حال، استفاده از آژانس های آنلاین طراحی، فریلنسرها یا حتی دادن فراخوان، بسیار پرهزینه می باشد، به خصوص برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک که می خواهند با بودجه محدود شروع به کار کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های ارائه دهنده پلتفرم ساخت لوگوی رایگان را معرفی کنیم تا شما بتوانید بهترین سایت ساخت لوگو رایگان که مناسب کسب و کار خودتان است را پیدا کنید.

معرفی بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

لوگوی شما بیش از یک سری نماد، حروف و رنگ هاست. این شناخته شده ترین هویت برند شرکت شماست و می تواند نیروی محرکه ای برای موفقیت کسب و کار شما باشد. در واقع، ۶۰ درصد از مصرف کنندگان از برندهایی که لوگوی جذاب ندارند، دوری می کنند. بنابراین حتی اگر محصول یا خدمات خوبی داشته باشید، بدون لوگوی جذاب، مانع تلاش های بازاریابی و فروش خود خواهید بود. باتوجه به این موضوع میخواهیم بهترین سایت ساخت لوگو رایگان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید برای خود یک لوگو جذاب و مخاطب پسند طراحی کنید. به عنوان یک صاحب کسب و کار جدید، استخدام یک طراح حرفه ای به علت هزینه زیاد آن، دشوار است. بنابراین باید خودتان دست به کار شوید و طراحی لوگوی شرکت خود را انجام دهید، ما در این مقاله سایت هایی را معرفی می کنیم که کار شما را در این زمینه راحت تر خواهند کرد و ساده ترین روش ها برای طراحی لوگو را در اختیار شما قرار می دهند.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

در این مقاله به لیستی از بهترین ابزارهای رایگان طراحی لوگو می پردازیم که می توانید از میان آنها بهترین سایت ساخت لوگو رایگان را با توجه به نیازهای خودتان انتخاب کنید و فرایند طراحی یک لوگو با کیفیت بالا و حرفه ای را آغاز کنید. توجه داشته باشید که همه این ابزارها نرم افزارها، مبتنی بر اینترنت هستند، بنابراین برای استفاده از آنها نیازی به دانلود یا نصب هیچ چیزی ندارید. قبل از اینکه با سایت های رایگان آشنا شوید باید بدانید داشتن خلاقیت و یادگیری اصول طراحی لوگو در طراحی لوگو منحصر به فرد شما کمک کننده خواهد بود به همین دلیل پیشنهاد می کنیم. پیش از استفاده از سایت های طراحی لوگو، آموزش اصول اولیه طراحی لوگو که توسط فرادرس تهیه شده را مشاهده نمایید. لینک زیر یکی از بهترین آموزش های ایده پردازی لوگو به شمار می رود.

۱- سایت Hatchful by Shopify

اگر به دنبال بهترین سایت ساخت لوگو رایگان در اینترنت هستید، Shopify یکی از انتخاب های شما خواهد بود. Hatchful یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به دانش طراحی، لوگوی خود را بسازید.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

فقط به چند سوال در مورد شرکت خود پاسخ دهید تا hatchful آرم هایی را از صدها مدل مختلف نمایش دهد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و با کمی ویرایش لوگوی منحصر به فرد خود را داشته باشید.
تاکنون بیش از ۱۴۰۰۰۰ کسب و کار توسط این سایت لوگوی خود را طراحی کردند. زیرا کار با آن بسیار ساده بوده و دارای مزایای زیر می باشد:

  • باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.
  • استفاده از آن رایگان است
  • انتخاب از بین صدها مدل آرم منحصربفرد که توسط حرفه ای ها طراحی شده اند
  • امکان ویرایش کامل طرح ها، اضافه کردن گرافیک، تغییر چیدمان ها و ویرایش موارد دیگر که برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد نیاز است

۲- سایت Placeit logo maker

یکی از جذاب ترین سایت های آنلاین ساخت لوگو، Placeit logo maker است، ابزاری که به افراد اجازه می دهد با چند کلیک لوگوهای زیبایی ایجاد کنند و ان را برای کسب و کار خود برگزینند.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Placeit بیشترین تعداد آرم را برای انتخاب دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. کتابخانه لوگوی این سایت، بیش از ۲۰۰۰۰ طرح از پیش ساخته شده دارد که اگر به دنبال تنوع هستید این سایت برای شما عالی خواهد بود.

بسیاری از سبک های مختلف (از جمله الگوهای رایگان) برای انتخاب وجود دارد که شامل: طرح های مینیمال، سه بعدی، انتزاعی و غیره می شود.

ایجاد لوگو نیز بسیار آسان است، شما فقط نام برند خود را وارد کرده و رنگ و طرح لوگو را تغییر می دهید تا آن را متعلق به خود و منحصر به کسب و کار خود کنید.

۳- سایت ساخت لوگو رایگان Zyro

با سایت ساخت لوگو رایگان Zyro، می توانید ایده خلاقانه خود را در یک لحظه به یک لوگو واقعی تبدیل کنید.

با این سایت به راحتی می توانید لوگوی ساده خود را تولید کنید. سایت Zyro شاید بهترین سایت ساخت لوگو رایگان باشد زیرا کاملا رایگان است و امکانات جذابی نیز دارد که این سایت را از دیگر سایت های آنلاین متمایز می کند.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

برای دریافت گزینه های طراحی لوگو، باید سه مرحله ساده را انجام دهید:

  • یک لوگوی اولیه را انتخاب کنید
  • یک رنگ را انتخاب کنید
  • یک نماد را انتخاب کنید

سپس می توانید لوگوها را بیشتر سفارشی سازی کنید یا همین روند را تکرار کنید تا ایده های بیشتری برای لوگو بدست آورید. سادگی و سرعت بالای این ابزار باعث می شود، اگر برای شروع چند ایده دارید، همه آن ها را آزمایش کنید تا به بهترین لوگوی خود برسید. همچنین تنها یک دقیقه طول می کشد تا یک لوگو برای کسب و کار خود ایجاد کنید و دیگر نیازی به نرم افزار های حرفه ای طراحی لوگو نخواهید داشت.

با این حال اگر قصد دارید به صورت حرفه ای وارد بازار طراحی لوگو شوید، باید با یک نرم افزار حرفه ای آشنا باشید و استفاده کردن از بهترین سایت ساخت لوگو رایگان نمیتواند برای طراحی لوگوهای حرفه ای کافی باشد. یکی از بهترین نرم افزار های ساخت لوگو، Adobe Illustrator است که کار با آن زیاد سخت نیست و می توانید یک هفته ای یا دیدن اموزش های با کیفیت، آن را یادبگیرید. در ادامه یکی از بهترین اموزش های این نرم افزار را قرار دادیم که به صورت حرفه ای، ساخت لوگو را آموزش می دهد. این آموزش توسط یکی از بهترین دانشگاه های مجازی یعنی فرادرس تهیه و تولید شده است.

۴- سایت FreeLogoDesign

FreeLogoDesign به شما امکان می دهد یک لوگوی رایگان برای کسب و کار یا شرکت خود ایجاد کنید. این ابزار دارای کتابخانه گسترده ای از مدل های لوگو با کیفیت بالا است. شما می توانید هر مدلی را انتخاب کنید و رنگ، متن و شکل آن را تغییر دهید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید. علاوه بر این، این شرکت با انتخاب یک نام و یک دسته، کار ویرایش را ساده می کند و ابزار آنلاین به طور خودکار مدل را تغییر می دهد.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

FreeLogoDesign به شما امکان می دهد از ابتدا یک لوگو را طراحی گرده، سپس فونت، شکل و پالت رنگ را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های عالی این سازنده لوگو، بخش ایده های لوگو است. به عنوان یک تازه کار، ممکن است ایده روشنی در مورد اینکه چه سبک یا طرحی مناسب لوگوی برند شماست، نداشته باشید به همین دلیل این بخش می تواند بسیار کمک کننده باشد. در این صورت می توانید به این بخش نگاهی بیندازید و ایده لوگوی کسب و کار خود را انتخاب کنید. سپس، با توجه به دسته بندی شرکت، پیشنهادات سفارشی برای لوگو دریافت خواهید کرد. شما می توانید لوگوی خود را به صورت رایگان دانلود کنید، با این حال، اگر می خواهید یک کپی با کیفیت بالا دانلود کنید، باید هزینه بپردازید.

۵- سایت Themeisle LogoMaker

Themeisle LogoMaker به شما امکان می دهد یک لوگو در سطح حرفه ای برای هر نوع کاربری ایجاد کنید. به لطف رابط کاربری آن، ایجاد یک لوگوی چند منظوره زمان زیادی نمی برد و سرعت کار شما را بسیار بالا خواهد برد.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

با دانلود فرمت PNG می توانید از همان لوگو برای رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، یا می توانید آن را در قالب SVG برای استفاده در هر وب سایتی دریافت کنید. با مجموعه بزرگی از الگوها و نمادها، فرآیند ساخت لوگو بدون دردسر می شود. در این ابزار آنلاین می توانید قالب ها را نیز ویرایش کنید. شما این آزادی را خواهید داشت که از پالت های رنگی دلخواه خود استفاده کنید و از بین مجموعه های منحصر به فرد، فونت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین قبل از دانلود می توانید متن را به دلخواه تغییر دهید.

۶- ابزار آنلاین Looka

خالی از لطف نیست، در هنگام معرفی بهترین سایت ساخت لوگو رایگان، یکی از بهترین سایت ها و ابزار های آنلاین پولی را نیز معرفی کنیم. تا در صورت نیاز بتوانید از بهتری ابزار ساخت لوگو استفاده نمایید.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

همانطور که گفته شد Looka یک سازنده لوگو آنلاین پولی است که از هوش مصنوعی استفاده می کند. هنگامی که از وب سایت Looka بازدید می کنید، نام شرکت خود را وارد کرده و روی Start کلیک کنید.

سپس، پنج یا چند لوگو مورده علاقه خود را از میان لوگو های ارائه شده انتخاب کنید. بعد از ورود به مرحله بعدی، می توانید پالت رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و اطلاعات بیشتری در مورد شرکت خود ارائه دهید. در نهایت لوکا، لوگو ای را برای شما خواهد ساخت که می توانید از بین لوگوی پیشنهادی آن را انتخاب کنید.

اگرچه این ابزار در ابتدا ۱۲ لوگو را پیشنهاد می کند، اما می توانید برای مشاهده لوگوهای بیشتر کلیک کنید و ایده های بیشتری دریافت کنید. هنگامی که لوگوی مورد علاقه خود را انتخاب کردید، Looka یک ویرایشگر در اختیارتان قرار می دهد که در آن می توانید تغییرات لحظه آخری را قبل از دانلود انجام دهید.

برای دریافت این لوگو باید هزینه ای پرداخت کنید، یا اگر قصد طراحی چندین لوگو را دارید، می توانید اشتراک ماهانه آن را با قیمت ۸ دلار تهیه نمایید.

۷- ابزار Tailor Brands Logo Maker

Tailor Brands Logo Maker یک آرم ساز آنلاین رایگان ارائه می دهد. از شما می خواهد که یک نام لوگو (یا ایده نام شرکت) و یک هشتگ که نام تجاری شما را توصیف می کند، اضافه کنید. سپس از شما خواسته می شود که به سوالات مربوط به شرکت خود پاسخ دهید.

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

سپس چند سوال در مورد سلایق شما پرسیده می شود که باید پاسخ دهید. از شما خواسته می شود نوع لوگو و نوع فونت را انتخاب کنید. با پاسخ به این سؤالات، فهرستی از لوگوهای هدفمندتری برای انتخاب خواهید داشت. سایت همچنین لوگوی شما را روی کارت های ویزیت، پروفایل های رسانه های اجتماعی، تی شرت ها و … نمایش می دهد. تا انتخاب شما را راحت تر نماید.

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین سایت ساخت لوگو رایگان و پولی را معرفی کردیم که اگر تخصصی در زمینه طراحی لوگو ندارید، می توانید از این ابزارها استفاده کنید تا با کمترین هزینه، لوگوی منحصر به فرد شرکت و کسب و کار خود را ایجاد کنید. این ابزارها ویژگی های مثبت و منفی مخصوص خود را دارند که با توجه به نیاز خود می توانید هرکدام از آن ها را انتخاب کنید. با این حال امکان طراحی لوگوهای حرفه ای، همچون لوگو تایپ فارسی، لوگوی ۳ بعدی و … با این ابزارها مقدور نمی باشد و باید آموزش های لازم در این زمینه را دیده باشید.

یکی از مهمترین ضعف های این ابزار ها، عدم توانایی در طراحی لوگوی سه بعدی می باشد، به همین منظور اگر قصد طراحی لوگوی سه بعدی را دارید باید از ابزار های حرفه ای دسکتاپريال نظیر فتوشاپ استفاده کنید. یکی از آموزش هایی که می تواند در طراحی لوگوی سه بعدی به شما کمک کند، آموزش های فرادرس می باشد. این آموزش ها به صورت پروژه محور، نحوه ساخت و طراحی لوگوی سه بعدی را در فتوشاپ آموزش داده است که با کلیک روی لینک زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا