راهنمای خرید

پیشنهادهای ویژه اینترنت شب یلدا اپراتورهای مختلف

درست است که از اینترنت رایگان شب یلدا خبری نیست ولی اپراتورهای موبایل و سرویس‌دهنده‌های اینترنت ثابت اصلا بی‌خیال مهم‌ترین شب سال نشده‌اند و دست به هر کاری می‌زنند تا مشتری جذب کنند.

اپراتورها با اینترنت رایگان مخالفت کردند ولی انواع آفرها و پیشنهادهای ویژه برای ایام شب یلدا در نظر گرفتند. باز هم بهترین فرصت برای کاربران اینترنت است تا بسته‌های اینترنت با حجم‌های مختلف ولی ارزان‌تر خریداری کرده و از این شب یلدایی که قرار است مجازی برگزار شود؛ بیشتر لذت ببرند.

در این مقاله، نگاهی به پیشنهادهای ویژه شرکت‌های اینترنت برای شب یلدا داریم:

تا ۲۰ گیگ اینترنت هدیه در جشنواره یلدای انار مبین‌نت

از جمعه ۲۸ آذرماه تا یکشنبه ۳۰ آذرماه می‌توانید برنده ۵ تا ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه شوید. برای شرکت در این جشنواره کافی است به این آدرس مراجعه کنید.

با درج مشخصات خود شامل شناسه اشتراک و شماره موبایل در بخش مربوطه، به صفحه بازی منتقل می‌شوید. هر حجمی که برنده شوید در کمتر از ۷۲ ساعت، به به‌صورت گیگ‌پک در حساب کاربری شما منظور خواهد شد.

بسته اینترنت ویژه شب یلدا رایتل

با شماره‌گیری #۲۲۵* می‌توانید از بسته ویژه شب یلدا رایتل استفاده کنید. رایتل ۶ گیگ اینترنت ۷ روزه تنها با قیمت ۱۵هزار تومان هدیه می‌دهد.

فراموش نکنید که برای فعال‌سازی این بسته فقط تا پایان ۳۰ آذر فرصت دارید.

۳۰۰ گیگابایت ترافیک جذاب شاتل

شاتل برای مشترکان ADSL و VDSL یک بسته اینترنت پر ترافیک یک ماهه در نظر گرفته است. ۳۰۰ گیگابایت اینترنت شاتل یک ماهه با قیمت ۹۰ هزار تومان به همراه هزینه مالیات بر ارزش افزوده!

شاتل می‌گویند کاربران اینترنت ثابت می‌توانند در دوره زمانی ۲۴ تا ۳۰ آذرماه این بسته را از طریق پنل کاربری خود فعال و استفاده کنند.

پیشنهادهای ویژه یلدای ایرانسل

ایرانسل به طور مستقیم پیشنهاد ویژه‌ای برای اینترنت شب یلدای مشترکان خود نداده است ولی می‌گوید اگر با شماره‌گیری #۱۱*۵۵۵* کیف پول‌تان را شارژ کنید؛ کلی پیشنهاد شگفت‌انگیز وجود دارد:

۹ساعت هوشمند برای خریدارهای اشتراک آهنگ_پیشواز هوشمند
۴۰ درصد تخفیف برای بازی‌های گروهی بازیک
۹۹ اشتراک یک‌ساله‌ برای کسانی که آهنگ پیشوازشون رو فعال کنن
 ۴ گیگابایت اینترنت رایگان چالش ۴*۴ چارخونه
۳۰ درصد تخفیف برای استفاده از دیجیتون

ایرانسل برای اینکه مشترکانش در خانه بمانند و شب یلدا را مجازی جشن بگیرند؛ ۲ گیگابایت اینترنت داخلی هدیه نیز در نظر گرفته است. این بسته اینترنت هدیه از ۶ عصر ۳۰ آذر تا ۶ عصر ۱ دی، قابل استفاده است و شما با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من می‌توانید فعالش کنید.

بسته‌های زمان‌دار با تخفیف ویژه یلدایی مخابرات

شرکت مخابرات برای مشترکان سرویس‌های اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL و FTTH، بسته‌های ویژه‌ای به مدت محدود ۱۰ روزه از تاریخ ۲۹ آذر تا تاریخ ۸ دی ماه ۱۳۹۹ در نظر گرفته است.

در جدول زیر می‌توانید این بسته‌های زمان‌دار با تخفیف ویژه را مشاهده کنید:

۱۰ گیگابایت اینترنت یک روزه پیشگامان

امروز صبح ۲۹ آذرماه، پیشگامان هم از اینترنت هدیه شب یلدای خو رونمایی کرد. پیشگامان در اطلاعیه‌ای گفت مشترکین این شرکت می‌توانند با پرداخت ۵ هزار تومان، یک بسته اینترنت ۱۰ گیگابایت یک روزه جت‌گام خریداری و به مناسبت یلدا استفاده کنند.

خرید و فعال‌سازی این بسته اینترنت از طریق پنل کاربری میسر است.

گیگ باکس ویژه شب یلدای آسیاتک

آسیاتک هم صبح روز ۲۹ آذر از هدیه یلدایی خود رونمایی کرد که شامل دو تخفیف ویژه است:

ابتدا در طرح گیگ‌باکس آشنا برای مشترکین این شرکت، یک بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایت ۱ ماهه به قیمت ۴۰ هزار تومان فعال کرده است که فقط در روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه (۲۹ و ۲۰ آذر و ۱ دی ماه) قابل خریداری است.

بسته‌های ترکیبی همراه اول با ۵۰ درصد تخفیف

همراه اول با ارسال یک پیامک به مشترکان خود از دو بسته‌های ترکیبی ویژه شب یلدا با ۵۰ درصد تخفیف رونمایی کرد.

بسته یک روزه: شامل یک ساعت مکالمه داخل شبکه و یک گیگابایت اینترنت

بسته سه روزه: شامل سه ساعت مکالمه داخل شبکه و سه گیگابایت اینترنت

مشترکان همراه اول می‌توانند از ۲۹ آذرماه تا ۱ دی ماه این بسته‌ها را با شماره‌گیری #۶۷*۱۰۰* فعال کنند.

تخفیف ویژه دیگر این شرکت هم ۵۰ درصد تخفیف برای اشتراک‌های تماشاخانه است.

سعی می‌کنیم مرتبا این پست را تا شب یلدا به‌روز کنیم تا مشترکان دیگر شرکت‌های اینترنت نیز از پیشنهادهای ویژه اینترنتی شب یلدا مطلع شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا