راهنمای خرید

معرفی سرویس‌های اینترنت +ADSL2 ویژه دانش‌ آموزی و دانشجویی

به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و آموزش آنلاین

در آستانه شروع سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم. برای دومین سالی است که آموزش مجازی و آنلاین در دستور کار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دارد و به خاطر کرونا ناچار هستند از خانه و با لپ‌تاپ و گوشی موبایل وارد کلاس‌های درس شوند.

آموزش مجازی و آنلاین به اینترنت و وای‌فای نیاز دارد و بدون داشتن یک سرویس اینترنت خوب و پرسرعت، نمی‌توان هیچ لذتی از آموزش برد یا چیزی آموخت.

اگرچه بسیاری از والدین و دانش‌آموزان و دانشجویان متکی به اینترنت موبایل هستند که در ایران راحت‌تر در دسترس قرار می‌گیرد ولی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین اینترنت برای این مصارف، سرویس‌های اینترنت ADSL و VDSL است.

در این مقاله، قصد نداریم اینترنت موبایل را با اینترنت ثابت مقایسه کنیم و بگوییم چرا بهتر است خانه خود را به اینترنت ADSL برای استفاده دانش‌آموز یا دانشجوی خود مجهز کنید.

در عوض، می‌خواهیم نگاهی به سرویس‌های اینترنت +ADSL2 داشته باشیم که شرکت‌های سرویس‌دهنده اینترنت به طور اختصاصی به مناسبت شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ارائه کردند تا بتوانید راحت‌تر یک سرویس مناسب برای خانه خودتان انتخاب کنید:

بسته‌های تحصیلت آسیاتک

شرکت آسیاتک به مناسب شروع سال تحصیلی جدید، چندین بسته اینترنت پرسرعت +ADSL2 با حجم متنوع و ترافیک بالا ارائه کرده است.

مثلا این شرکت یک بسته اینترنت ۱۲۵۰ گیگابایت با سرعت ۱۶ مگابیت ۹ ماهه برای ثبت‌نامه اولیه‌ها ارائه داده است که قیمت آن ۵۰۰ هزار تومان بوده و می‌تواند اینترنت کل سال یک دانش‌آموز یا دانش‌جو را تامین کند.

بسته جذاب دیگر این شرکت برای مدارس و دانشگاه‌ها، بسته ۷۰۰ گیگابایت با سرعت ۸ مگابیت و مدت زمان استفاده ۶ ماهه به قیمت ۳۰۰ هزار تومان است.

فهرست بسته‌های تحصیلت آسیاتک را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

برای فعال‌سازی و خرید سرویس‌های ویژه ADSL  آسیاتک با شماره ۱۵۴۴ داخلی ۱ تماس حاصل نموده یا با مراجعه به صفحه اختصاصی این جشنواره نسبت به تکمیل فرم اقدام نمایید تا کارشناسان آسیاتک با شما گیرند.

جشنواره پاییزه آموزش آنلاین پارس‌آنلاین

شرکت پارس آنلاین هم جشنواره پاییزه خود را با دو بسته ویژه برای آموزش آنلاین و فصل یادگیری آغاز کرده است.

مشترکین جدید پارس آنلاین تا ۳۰ مهر ماه وقت دارند یکی از این دو بسته پیشنهادی اینترنت ADSL را انتخاب و خریداری کنند:

بسته ۳۶۰ گیگابایت ۱۲ ماهه با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه به قیمت ۲۴۰ هزار تومان

بسته ۹۰ گیگابایت ۳ ماهه با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه به قیمت ۶۰ هزار تومان

البته شما می‌توانید با مراجعه به سایت پارس آنلاین و صفحه جشنواره پاییزه، بسته‌های جذاب‌تری هم پیدا کنید ولی دو بسته بالا مقرون به صرفه و برای دانش‌آموزان و دانشجویان مناسب هستند.

پیشنهادهای جذاب شاتل

شرکت شاتل هم نخواسته این فرصت طلایی عرضه بسته اینترنت برای دانش‌آموزان و دانشجویان را از دست بدهد و با دو بسته پیشنهادی جذاب وارد این رقابت شده است.

شاتل در پیشنهاد ویژه اول، اشتراک ۳ ماهه اینترنت شاتل را با ۱۰۰ گیگابایت حجم ترافیک (۵۰ گیگابایت ترافیک ۳ ماهه + ۵۰ گیگابایت ترافیک هدیه ۱ ماهه) به قیمت ۵۰ هزار تومان را دارد.

در پیشنهاد ویژه دوم شاتل، اشتراک ۳ ماهه، یک سیم کارت شاتل موبایل با بسته ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این پیشنهاد شامل اشتراک ۳ ماهه اینترنت شاتل با ۲۵۰ گیگابایت حجم ترافیک (۱۰۰ گیگابایت ترافیک ۳ ماهه+ ۱۵۰ گیگابایت ترافیک هدیه ۱ ماهه)  به قیمت ۱۵۰ هزار تومان است.

جشنواره اینترنت ADSL صبانت

شرکت صبانت برای سال تحصیلی جدید و داستان بوی ماه مهر، ۵ بسته اینترنت ADSL خود را با تخفیف و در سرعت‌های ۸ و ۱۶ مگابیت مناسب دانش‌آموزان و دانشجویان عرضه کرده است:

همه این بسته‌ها دارای حجم ترافیک بسیار بالایی هستند و با انتخاب بسته‌های ۱۲ ماهه یا ۶ ماهه می‌توان مطمئن بود تا پایان سال اینترنت پرسرعت ثابت در اختیار شما است.

پروموشن‌های کوله‌پشتی داتک

داتک با کوله‌پشتی‌های اینترنتی مانند ۷ هزار گیگابایت اینترنت ADSL با سرعت ۱۶ مگابیت یا ۳ هزار گیگابایت اینترنت ۳ ماهه با سرعت ۸ مگابیت به استقبال پاییز و ماه مهر رفته است.

این شرکت ۶ بسته اینترنت ADSL با حجم‌های بالا و قیمت‌های نازل برای مشترکین جدید و ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان معرفی کرده است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

بسته‌های پروموشون جاذبه ۱ و ۲ این شرکت برای یک سال استفاده از اینترنت در آموزش آنلاین جوابگو هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا