راهنمای خرید

بلک فرایدی ۱۴۰۰: شرکت‌های اینترنتی چه تخفیف‌هایی در جمعه سیاه امسال دادند

۴۵ درصد اینترنت ADSL آسیاتک و ۲۰ درصد نامحدود TD-LTE تک‌نت

چند روز به بلک فرایدی یا جمعه سیاه امسال که ۵ آذر ماه است؛ باقی مانده است و همه شرکت‌ها و سایت‌ها سعی دارند از این رویداد، نهایت استفاده را ببرند و به مشتریان خود تخفیف‌ها، هدایا و خریدهای ویژه‌ای را پیشنهاد بدهند.

اگرچه معمولا بازار بلک فرایدی برای فروشگاه‌های اینترنتی داغ است ولی امسال چند شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی نیز در بلک فرایدی ۱۴۰۰ تصمیم گرفتند پلن‌های اشتراک اینترنت خود را با تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریان جدید ارائه کنند.

تا کنون، کمپین بلک فرایدی دو شرکت آسیاتک و تک‌نت شروع شده است و بعید نیست در ساعت‌های باقیمانده، شاهد افزایش شرکت‌های اینترنتی حاضر در این جمعه سیاه باشیم. اگرچه، بسیاری از شرکت‌ها برای فصل پاییز، کمپین‌های تبلیغاتی و تخفیفی ویژه خود را دارند و هنوز تاریخ آن‌ها به پایان نرسیده است ولی به طور خاص با عنوان بلک فرایدی، کمپین راه‌اندازی نکردند.

ما در این مطلب، ضمن اینکه تحفیف‌های بلک فرایدی این دو شرکت را مرور می‌کنیم؛ سعی می‌کنیم به صورت لحظه‌ای کمپین‌های دیگر شرکت‌های اینترنتی را نیز رصد کرده و جدیدترین برنامه‌های آن‌ها برای بلک فرایدی را در اینجا به‌روزرسانی کنیم.

بلک فرایدی اینترنت آسیاتک: تا ۴۵ درصد تخفیف ADSL

بلک فرایدی ۱۴۰۰ آسیاتک

شرکت آسیاتک دو سرویس خود را با تخفیف‌های ۴۰ و ۴۵ درصد برای بلک فرایدی امسال قرار داده است:

سرویس اینترنت ۶ ماهه با سرعت ۱۶ مگابیت، ۱۵۰۰ گیگابایت حجم بین‌الملل + ۵۰۰ گیگابایت (۲ تا ۸ صبح) = با ٪۴۰ تخفیف فقط ۶۶۰.۰۰۰ تومان

سرویس اینترنت ۱۲ماهه با سرعت ۱۶ مگابیت، ۳۰۰۰ گیگابایت حجم بین‌الملل + ۱۰۰۰ گیگابایت (۲ تا ۸ صبح) = با ٪۴۵ تخفیف فقط ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

آسیاتک یک قرعه‌کشی در اینستاگرام خود نیز برای روز جمعه سیاه راه‌اندازی کرده است. هر فردی که پست بلک‌فرایدی را لایک و دوستان بیشتری روی آن منشن کند؛ شانس بیشتری برای برنده شده در قرعه‌کشی دارد.

برای خرید این سرویس‌های اینترنت آسیاتک در بلک‌فرایدی باید به وب‌سایت آسیاتک مراجعه کنید.

بلک فرایدی اینترنت تک‌نت: ۲۰ درصد تخفیف سرویس نامحدود TD-LTE

بلک فرایدی ۱۴۰۰ تک نت

شرکت تک‌نت برای بلک فرایدی ۲۰۲۱ روی سرویس اینترنت نامحدود TD-LTE خود ۲۰ درصد تخفیف ارائه کرده است.

اینترنت نامحدود TD-LTE تک‌نت حداکثر سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه و نامحدود و غیر حجمی است. این سرویس اینترنت نیازی به خط تلفن ثابت ندارد و در همه نقاط کشور قابل استفاده است.

برای ثبت‌نام اینترنت نامحدود TD-LTE تک‌نت و دریافت ۲۰ درصد تخفیف این شرکت باید به وب‌سایت تک‌نت مراجعه کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا